Så endte jeg her

Hvis nogen havde fortalt mig for 1 år siden at jeg skulle have kat, havde jeg kigget på dem som om de var tossede. Jeg har haft kat en stor del af mit liv, men det sidste 13 år har det været hund der var i huset.
Den gamle dame kunne så desværre ikke mere og måtte aflives for en lille mdr tid siden, og hvor blev lejligheden dog tom :frowning:
Min 2½ årige havde mistet sin bedste ven, og gik og ledte efter hende, det var ellers ikke planen at vi skulle have nyt kæledyr da jeg er gravid i 4 mdr, og helst ville vente til engang efter barslen med at udvide familien med en 4 benet.
Så var det at jeg faldt over 2 børneglade misser af ukendt oprindelse på 9 og 13 mdr.
Nu har vi så fået katte og knægten har fået en ny bedste ven i hankatten der er mega kæle og synes det er helt fantastisk at lege fang musen med knægten. Hunkatten er mere reserveret og foretrækker at observere legen fra toppen af reolen.
Vi har haft McGonagall aka Diva og Dumbledore aka Velcro i 2 dage nu og jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg har taget det rigtige valg. :slight_smile:

Velkommen til :heya:

:velkommen:Velkommen, håber du vil får stor glæde af at være har:velkommen:

:welcome:

Velkommen til:heya:

:heya:velkommen herinde … skal vi ikke se nogle billeder af skønne katte … :smiley:

Velkommen :heya:

Og tillykke med de firbenede, at de er sådan en bragende success og den nærtforestående familieforøgelse :slight_smile:

Hejsa - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

:heya: Velkommen

Bøgrn og katte er ofte et super godt match.
Velkommen til, vi glæder os til billeder og historier om de søde katte :slight_smile:

mange tak all sammen, selvfølgelig skal i ikke snydes for billede af bøllerne, der i dag har indtaget altanen som deres personlige legeplads:D

Diva passer på rucolaen og Velcro dræber legetøj

:velkommen: og tillykke med misserne og den kommende bebs

Hende Diva er da godt nok en smuksak:hjerte:

:velkommen: til kattegale:)

Fine misser begge to, men jeg må sige fantastisk mønster på den sidste… var det velcro?

:welcome: til dig og dine smukke katte

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen til dig og dine lækre katte :slight_smile:

Ja det er velcro klisterkatten over dem alle, har i dag siddet og samlet et ikea skab med ham på skulderen, mon han vidste det var den nye katte bakke skjuler til stuen :wink: