Fredag morgen skulle turen så gå fra Kolding til Nykøbing Falster for at hente vores prinser.
Fy hvor vi fik sne, kørte ca 50-60km i timen de første 50 km. Var lige ved at opgive men pludselig hen over Fyn var der ingen sne. Vi nåede lige vores færge 5 min før den skulle sejle. Vi havde kun ca 1 time hos pia inden vi skulle afsted igen, for at nå færgen. Pia skulle jo lige sige farvel.
Turen hjem gik fint, de små sov det meste af vejen.
Vi var meget nervøse for hvordan sammenføringen ville gå. Men det gik over alt forventning. Sonnei hvæsser af alt og alle lige nu, men dette var forventet. Han gør dem ingenting. Men Gandei, som vi var så nervøs for, er blid som et lam. Ham passer på dem, vasker og nusser dem. Han sover kun når de sover og så er det lige i nærheden, har virker dybt forelsket. Så det er bare skønt. De små har indtaget hele huset og virker som om de altid har boet her. Vi sov dog på skift i nat, bare for en sikkerheds skyld,
Tillykke med de små røde - hold op, hvor er de da skønne.
Nååå et sødt billede af de røde banditter
Tillykke med dem
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuui, hvor er de skønne med skønt på.
Tillykke med dem…
Bare det var mig…
Hvor er de dejlige! Jeg håber at kunne være så heldig at få lov at kigge dem med fingrene en dag
Det er altså ikke sådan at de ikke kan få hver deres hængekøje.
Miff, du er da velkommen, men jeg vil også “kigge” lidt på dine.
Hvor er de søde
Dejlig at sammenføringen gik så nemt
Hvor er de søde men de kan jo sikkert også godt li’ at ligge og varme sig sammen
Du godeste…
Hvor er de smukke.
Hjertelig til lykke.
Mange gode hilsner
Mona
P.S. Jeg er da slet ikke misundelig.
Så skønne de er - TILLYKKE med de små røde
Nåhhr … hvor er de fiiine
Tillykke med dem
Næææh, hvor er de fine
Stort tillykke med dem
Nååårh de er dejlige
Tillykke med dem … Hvor er de kære
…
Kan du nu kende forskel på dem :?
Kan god se forskel lige nu, men det er fordi Pia har klippet en tot hår af i nakken på Frederik. Hun villle ikke have rod ved dyrlægen med hensyn til chip. Men de er også meget forskellige af sind. Nikolaj er lidt reservert men meget modig.Frederik er jordens størst kælepot, elsker at bliver kælet med og ligge sig gerne helt tæt på os hele tiden. Der er en lille farve forskel, tror at Frederik er lidt mørkere. Men er ikke helt sikker
Hvor er de bare skønne
Kæmpe tillykke med de to nye
hvor er de bare skønne
Stort tillykke med de 2 smukke røde drenge
Vi er bare dybt forelsket i de to, men Gandei er også bare så dejlig: Han er ved at få stress over at passe på dem, ham snakker hele tiden til dem. Ligger og kigger på deres leg, som om han ville sige: fint nok i leger, men pas nu på jer selv. Han har et par enkelt gange lavet en dominans “parring” på dem, men slipper lige så snart de ligger stille. Sonnei er bare sur, men det kender vi, han bliver god igen.
Hold da helt op - det er jo uhørt - hvor smuk har man lov at være :?
De er jo fantastiske