Så er der åben for tilmelding til WS 2013

[QUOTE=Susanne W;1091509]Ku´ vi ikke godt stoppe med rygtedannelser? Som tidligere nævnt har der endnu aldrig været et WS hvor der ikke var plads til alle interesserede, OG som tidligere nævnt opstår der også allerede få dage efter åbning for tilmelding rygter om at nu er der ikke flere pladser. De opstår på denne måde - vær sød at stoppe det! Hallen er heller ikke brændt ned til grunden, ej heller har dommerne meldt fra osv. - der er intet at være nervøs for.
VH
Susanne[/QUOTE]
Jamen undskyld mig… Har da ikke startet noget rygte - jeg spurgte, intet andet…

Nu overvejer jeg da at prøve at kvalificere Pumpkin, pga navnet. (Desværre er han slet ikke god nok/udviklet nok :cool: )

Rygtedannelse = dannelse af rygter. De dannes ved at grundløse tanker som den slags slippes løs. Til trods for at vi allede tidligere havde konstateret, at der aldrig tidligere har manglet plads på en WS.
VH
Susanne

Jeg kommer med Lillemanden (gr.4, kl.6) og måske også lille Deluxe (gr. 7, kl.11), hvis jeg kan nå at få ham kvalificeret. Han bliver nemlig ungdyr på dagen :surrender1: Venter dog med at tilmelde, da moneterne lige skal være i kassen først :wink:

[QUOTE=Susanne W;1091534]Yes, det er korrekt - størstedelen af burene er tyske bure, deraf den lidt anderledes størrelse, suppleret med JYRAKs burpark i det omfang det bliver nødvendigt. Der kan ikke bestilles dobbeltbur til én kat på WS.
VH
Susanne[/QUOTE]

ØV :frowning:

Enkeltbure er bare så små :frowning:

[QUOTE=PiaR;1091575]ØV :frowning:

Enkeltbure er bare så små :([/QUOTE]
Tilmeld 2 katte :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1091573]Rygtedannelse = dannelse af rygter. De dannes ved at grundløse tanker som den slags slippes løs. Til trods for at vi allede tidligere havde konstateret, at der aldrig tidligere har manglet plads på en WS.
VH
Susanne[/QUOTE]
Måske vi bare har forskellig mening om hvad rygte er:
Et rygte er en meddelelse, der giver sig ud for at være en nyhed eller oplysning, men som kan være både sand, delvis opdigtet eller løgn, og som hurtigt spredes fra person til person. Den som mere eller mindre bevidst starter et rygte kaldes for en rygtesmed.

Var som sagt ikke ude på at starte et rygte om manglende pladser, spurgte ganske simpelthen om det kunne være en risiko, aner virkelig ikke om der tidligere har været udsolgt at pladser eller ej, har aldrig deltaget på sådan show, så at skyde mig i skoene at jeg skal stoppe med at starte sådanne rygter, det syntes jeg er lavt… sorry

[QUOTE=Susanne W;1091577]Tilmeld 2 katte :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er bestemt en løsning - men den er lidt dyr :smiley:

Een kat mere gør da ikke den store forskel, for tilmeldingsgebyret er langt fra det eneste, sådan en weekend kommer til at koste. :slight_smile:

Må vel hellere få meldt grisen til. Det har jeg jo ventet på i 4 år.

Har lige tilmeldt en kat. Og valgte at trykke på Bekræft/send eller hvad den nu hed og IKKE bekræft og gå til betaling. Og så hoppede den ud på forsiden.

Kan jeg forvente at katten er tilmeldt, eller hvordan?

:slight_smile:

Det er den første KOR:ok: (fertil)
Jeg har på nuværende tidspunkt kvalificeret 5 KOR:ok: (4 kastrater, 1 fertil)
Marie har en KOR kvalificeret:høhø: (kastrat)
Og så er der to KOR kvalificeret på Als:høhø: (kastrater)
Det bliver et mindre KOR træf med Kastrat BIV, hvis alle tilmeldes:thumbup: (Hvis jeg er heldig, kan der kvalificeres to fertile til, så der også er til Fertil BIV:thumbup:)

[QUOTE=Baileyhusmis;1091600]Har lige tilmeldt en kat. Og valgte at trykke på Bekræft/send eller hvad den nu hed og IKKE bekræft og gå til betaling. Og så hoppede den ud på forsiden.

Kan jeg forvente at katten er tilmeldt, eller hvordan?

EDIT!

Har lige fundet forhåndsbekræftelsen i spamboxen, så ingen problem :smiley:

:)[/QUOTE]

EDIT!

Har lige fundet forhåndsbekræftelsen i spamboxen, så ingen problem :smiley:

For mig er 450 kr nu ret mange penge.

Gaveønsker spørger folk slet ikke mere om, her hos mig.

Udstillingsgebyrer er det eneste jeg ønsker mig. :rock:

Jamen her i huset har Peter store planer om at tilmelde een i hver afdeling - så vi skulle komme med 6 stk i alt… Meeeeen den hoppede mor her altså ikke på :smiley:

Men vi har planer om at komme med en hvid killing, en brun killing og evt. en sølv dreng… alle MCO :hjerte::hjerte::hjerte:

Om der kommer flere med - det må tiden vise… Måske en fertil hunkat i gr. 3… Hun skal dog lige kvalificeres først :ok:

Hvornår lukkes der for tilmælding?? syndes ikke lige jeg kan se det nogle steder…

Det står på hjemmesiden men 1 Oktober 2013 lukkes der.

I har vel 350 km hver vej + færgebilletter + overnatning + forplejning - samt “lommepenge til det løse” på selve udstillingen, så det…

Men det kan man jo se forskelligt på. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1091629]I har vel 350 km hver vej + færgebilletter + overnatning + forplejning - samt “lommepenge til det løse” på selve udstillingen, så det…

[/QUOTE]

Og så er det vel ikke så mærkeligt hvis man gerne vil spare 450,- kr. når man skal have alle de andre penge op af lommen…