Hm af en eller anden grund er der tomt ud for “Opdrætter/Breeder” i min bekræftelse…
Men navnet har jeg skrevet som DK Lindvig’s Fellini
Gad vide om det er noget, der betyder noget
Hm af en eller anden grund er der tomt ud for “Opdrætter/Breeder” i min bekræftelse…
Gad vide om det er noget, der betyder noget
Jeg skal tilmelde Cooper - og jeg glæder mig!!
mig jeg glæder mig til at kunne give en hjælpende hånd med i rigtig godt selskab!!
Forhåbentlig har han sat noget pels til den tid istedet for den mini-bikini han render rundt i lige nu :S
[QUOTE=FinnFrode;1091629]I har vel 350 km hver vej + færgebilletter + overnatning + forplejning - samt “lommepenge til det løse” på selve udstillingen, så det…
Men det kan man jo se forskelligt på. :)[/QUOTE]
Du er så nok rigere end jeg er.
Nej. Vi bliver hjemme, desværre.
[QUOTE=Baileyhusmis;1091602]EDIT!
Har lige fundet forhåndsbekræftelsen i spamboxen, så ingen problem :D[/QUOTE]
Og der lander alle mails fra udstillingssystemet også hos mig, så husk at holde øje med spamfilteret;)
Venligst
Dorthe
[QUOTE=ThildeL;1091645]Hm af en eller anden grund er der tomt ud for “Opdrætter/Breeder” i min bekræftelse…
Gad vide om det er noget, der betyder noget [/QUOTE]
Jeg ved ikke, hvorfor det er faldet ud af din bekræftelse, men i systemet står der i hvert fald DK Lindvig under opdrætter:)
Venligst
Dorthe
Forhåbentlig står Felina i fuld flor til den tid Perfekt kondition eller ej, så skal hun da helt klart med … sådan en stor begivenhed vil jeg skisme ikke gå glip af.
Håber at Aroni - vores kommende avlshan, som kommer til DK om 1 md - kan nå at kvalificere sig. Det ville være SÅ stort at deltage med 2 katte + Fellini (som ejes af Thilde).
Nøøøøj hvor jeg dog glæder mig
Jeg har forsøgt at tilmelde Milo i dag, men hver gang jeg forsøger, så står der pludselig en helt anden opdrætter og klub-email adr., når jeg når frem til at skulle bekræfte min tilmelding - så det er ikke lykkedes mig endnu :?
Har førsøgt med både crome og ie som browser - samme resultat…
Nogen, der har nogen ideer??
Når der er WS i lige i baghaven og man pt… har 2 stk kvalificerede katte så HÅBER man virkelig på, at man også kan tilmelde 2 katte. Men der er så meget der kan komme i vejen…og derfor er alt usikkert endnu.
Her fra kommer om alt flasker sig mht. kondition mv.:
DK Nemdor’s Bugatti - gr. 4, klasse 10 (måske klasse 8)
IC DK Harmakhet’s Krudttønde, gr. 8, klasse 5
Og ps.: Jeg melder ikke til før jeg er nogenlunde sikker på deres kondition mv.
Knus Gitte
Jeg er sikker på Fanni (KOR) gerne vil med. Håber at hun har fået pelsen tilbage på mavsen…
Nå - jeg kiggede Yasha dybt i øjnene og hvis ikke han fortæller andet, ja så kommer han med! skal lige hjem til stamtavlen, for kan ikke lige forældrenes stambogsnumre i hovedet :S - men så bliver han også tilmeldt
Jeg har været inde på siden , men kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg melder til ??
Så er McCoy tilmeldt
Om Athea bliver er lidt uvist endnu Og så satser jeg da stærkt på at Pia har Lillesøster med når det er :høhø:
Vælg fanen Entries øverst. Ude til højre er der nu en grå boks, hvor der står online. Det er et link til tilmeldingsformularen:)
Venligst
Dorthe
[QUOTE=Elwarth;1091829]Vælg fanen Entries øverst. Ude til højre er der nu en grå boks, hvor der står online. Det er et link til tilmeldingsformularen:)
Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Og du skal måske lige opdatere for at se den rigtige side, her viste den en cached udgave i starten, så jeg lige måtte opdatere for at få det rigtige frem
Uha. Jeg tror jo nok (hvis jeg har fattet reglerne korrekt) at alle mine tre i princippet er kvalificerede… men jeg skal IKKE ha’ tre med. Så spørgsmålet er om det skal være krølling og Stevie… Eller kun en af dem.
Men hvis det ikke er et akut problem med plads osv så vil jeg lige vente og se til efter Herning så jeg ved om de to kan dele bur eller ej, det skal nemlig forsøges dér
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1091855]Uha. Jeg tror jo nok (hvis jeg har fattet reglerne korrekt) at alle mine tre i princippet er kvalificerede… men jeg skal IKKE ha’ tre med. Så spørgsmålet er om det skal være krølling og Stevie… Eller kun en af dem.
Men hvis det ikke er et akut problem med plads osv så vil jeg lige vente og se til efter Herning så jeg ved om de to kan dele bur eller ej, det skal nemlig forsøges dér :)[/QUOTE]
Hvis de har fået et BIV eller en NOM siden 26. september 2012 eller er IP (/IC) så er de alle kvalificerede Og de er jo alle international, som jeg husker det fra vores Gøteborg tur
Tak Jeps de er IP alle sammen. Adelie endda GIP. Nå, så var der da noget jeg havde fattet LOL
Hvem er webmaster for hjemmesiden, www.ws2013.dk er nede og kan ikke komme ind og tilmelde
Det er Michael Robdrup: [email protected]
VH
Susanne