Så er der åben for tilmelding til WS 2013

Jeg vil også snart have tilmeldt et kræ :venter:

Jamen så kom dog i gang :wink:

Han skal jo lige være klar først :smiley:

Er det JumJum? Har han ikke en NOM fra dette udstillingsår?

Jeg kan se at nogen allerede har fået bekræftelsen på kvalifikationen udover den foreløbige bekræftelse.

Er der forskel på, hvor lang tid de enkelte klubber er om dette ?
Jeg skrev i mit bemærkningsfelt ved begge katte, hvordan de var kvalificeret med angivelse af resultater, udstillingsdatoer og i hvilke klubber udstillingen havde været.

Desuden er disse oplysninger jo offentliggjort på div. resultatlister.

SKal jeg selv printer noget ud og sende til Jer ?

[QUOTE=Wijelo;1115637]Jeg kan se at nogen allerede har fået bekræftelsen på kvalifikationen udover den foreløbige bekræftelse.

Jeg skrev i mit bemærkningsfelt ved begge katte, hvordan de var kvalificeret med angivelse af resultater, udstillingsdatoer og i hvilke klubber udstillingen havde været.

SKal jeg selv printer noget ud og sende til Jer ?[/QUOTE]

Jeg vil tror, at nogle klubber er længere tid om det end andre - de har måske valgt en anden arbejdsgang.

Jeg har også kun modtaget foreløbig bekræftelse, selvom Hicotea er IC og dette er registreret hos FD.

Men der er jo 2 mdr. endnu, så mon ikke den endelige bekræftelse kommer :slight_smile:

Jeg tilmeldte Dione og fik samme dag den midlertidige bekræftigelse. Den endelige kom 7 dage efter :slight_smile: (JYRAK medlem)
Jeg håber håber HÅBER at kunne tilmelde Shosanna efter Vamdrup :slight_smile: :kryds:

jep, det er ham, han har 7 NOM og 5 BIV i år.

Jam’n, så er han da i den grad også klar :stuck_out_tongue:
Hvad med noget fra jer selv?
Eller er de for unge eller i for dårlig kondition pgr fødsler?

[QUOTE=Ann K;1115678]Jam’n, så er han da i den grad også klar :stuck_out_tongue:
Hvad med noget fra jer selv?
Eller er de for unge eller i for dårlig kondition pgr fødsler?[/QUOTE]

Resultatmæssigt er han mere end klar.
Men han er korthåret, og skal også lige have hovedet med.

Vi skal kun have én med, mere kan jeg ikke overskue.

De hjemmelavede skal sætte pels i rekordtempo for at have en chance for at komme med.

[QUOTE=PiaR;1115681]Resultatmæssigt er han mere end klar.
Men han er korthåret, og skal også lige have hovedet med.

Vi skal kun have én med, mere kan jeg ikke overskue.

De hjemmelavede skal sætte pels i rekordtempo for at have en chance for at komme med.[/QUOTE]

Det med pelsen kommer lige pludselig…
For ca en måned siden kunne man kun sige at Brian var iført nyeste bademode… Nu begynder det lige pludselig at gå stærkt - han har fået krave og lange bukser på…
Til gengæld har Emil endelig besluttet sig for at være i sommerpels… SUK :smiley:

[QUOTE=Ann K;1115856]Det med pelsen kommer lige pludselig…
For ca en måned siden kunne man kun sige at Brian var iført nyeste bademode… Nu begynder det lige pludselig at gå stærkt - han har fået krave og lange bukser på…
Til gengæld har Emil endelig besluttet sig for at være i sommerpels… SUK :D[/QUOTE]

Der skal mere end et par måneder til, før Cikke og/eller Røsse er i fuld pels.
Og det skal de være, førend de skal til WS :slight_smile:

Jum derimod, han er gudesmuk lige meget hvad :hjerte:

[QUOTE=Wijelo;1115637]Jeg kan se at nogen allerede har fået bekræftelsen på kvalifikationen udover den foreløbige bekræftelse.

[QUOTE=Dorte;1115638]Jeg vil tror, at nogle klubber er længere tid om det end andre - de har måske valgt en anden arbejdsgang.

Jeg har også kun modtaget foreløbig bekræftelse, selvom Hicotea er IC og dette er registreret hos FD.

Men der er jo 2 mdr. endnu, så mon ikke den endelige bekræftelse kommer :-)[/QUOTE]

Systemet sender mails til udstillerens klub, som bliver bedt om at bekræfte medlemsskab og kattens/kattenes kvalifikation. Når klubben har svaret bekræftende på det, sender jeg den endelige bekræftelse - ikke før;)
Og ja, der er stor forskel på, hvor hurtigt klubberne svarer, så hvis I ikke har fået en endelig bekræftelse efter…et stykke tid;), vil det være en god idé at gøre følgende - i denne rækkefølge:

1. Tjek spamfilteret! Her ender rigtig mange mails.
  2. Hvis 1. ikke gav resultat, skriv til [email protected] og spørg efter den.

Venligst
Dorthe

Jeg oplyste ikke noget i den stil i bemærkningsfeltet, og jeg fik min foreløbige bekræftelse da jeg tilmeldt d. 1. juli, og den endelige allerede d. 7. juli :slight_smile:

Jeg fik min foreløbige bekræftelse d. 6. august og venter så stadig lidt.

Det kan være at Racekatten holder lidt ferie :høhø:

Så sidder man her og prøver at tilmelde - har udfyldt alle felter også klubtilhørsforhold - og så bliver den ved med at hoppe tilbage til “Der skal angives en klub”… Jep det har jeg så gjort… men kan stadig ikke få lov til at tilmelde… Hmmmm - det er ikke så godt :frowning:

Måske er du lidt for utålmodig;)
Man skal lige vente på, at klubben dukker op i feltet under rullegardinet og klubbens email står i boksen ved siden af. Før har systemet ikke registreret, hvilken klub, man har valgt.
Først når de 2 ting står der, skal man trykke på tilmeld.

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1123774]Måske er du lidt for utålmodig;)
Man skal lige vente på, at klubben dukker op i feltet under rullegardinet og klubbens email står i boksen ved siden af. Før har systemet ikke registreret, hvilken klub, man har valgt.
Først når de 2 ting står der, skal man trykke på tilmeld.

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Ja okay… det gør den så nu… efter 5 forsøg… det gjorde den ikke da jeg prøvede de første par gange… mærkeligt… Nå men - det betyder jo så at I ikke slipper for mig :slight_smile:

Stresser du allerede Lene :tihi:

Nej … syntes bare at det er irriterende at jeg skal lukke for flere sikkerhedssystemer før det virker og for at få lov til at sende det skidt afsted :D:D

Gider ikke nu… Blev helt ør af det hele :tihi::tihi: