Så er der åben for tilmelding til WS 2013

[QUOTE=Susanne W;1112533]Det er Michael Robdrup: [email protected]
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak Susanne
har prøvet på alle led og kanter for at komme ind og tilmelde, men kan slet ikke komme ind og tilmelde, og kan slet ikke finde tilmeldningssiden

[QUOTE=Rokakitho;1112534]Tak Susanne
har prøvet på alle led og kanter for at komme ind og tilmelde, men kan slet ikke komme ind og tilmelde, og kan slet ikke finde tilmeldningssiden[/QUOTE]
Og jeg kan ikke sige andet end fisk :wink: Jeg kan nemlig heller ikke komme på i øjeblikket.
VH
Susanne

Felis Danicas formand har meldt ud at websiden er nede og der arbejdes på at få den op igen.

…og at det skulle virke nu :slight_smile:

Yay… :smiley:

Dette er linket til onlinetilmeldingen http://www.ws2013.dk/EntryJyrak/Entry.aspx

Jeg har i dag modtaget min endelige bekræftigelse på at Kaitlyn er kvalificeret og er tilmeldt til Worldshowet.

Jeg kommer med Stella Zolotaya Seredina RU . KBL g 23

Knud Erik kommer med DK Jeatri´s Feinwerkbau 2700 - KBS d 09 23

Pyha… så fik jeg meldt The Terrible Three til WS. I dag fik jeg nemlig endelig bekræftelsen på at jeg rent faktisk har fået fri! WEEEE!

​nu håber jeg så bare at jeg har forstået kvalifikationsreglerne rigtigt L

Bum bum min mor kommer nok med 3 MCO 'er og jeg kommer med 2 evt 3 .
Og så håber jeg bare at Dragen vælger at tage de lange bukser på igen :høhø:

Og nu har jeg fået bekræftelsen på at mine tre VAR kvalificerede… Altid rart at vide at man har fattet det rigtigt L Så nu skal Ib på slankekur! Han er så fed så han kan trille :lol: og det går jo ikke… (at han så får gulere og gulere øjne for hver dag… jeg håber der er dårligt lys i hallen ;))

Så Mette… nu er der i al fald EN Petheaven kat på World Show :smiley:

Ja, den fede med de gule øjne… :stuck_out_tongue:

.

Driller bare, nu du selv nævnte de ting. Ingen kat er perfekt på alle måde, og Ib skal naturligvis med som den fantastisk smukke kat, han er. Håber, han gider at blive beundret på udstillingerne mange år endnu, for han har så meget udstråling. :thumbup:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1114716]Og nu har jeg fået bekræftelsen på at mine tre VAR kvalificerede… Altid rart at vide at man har fattet det rigtigt L Så nu skal Ib på slankekur! Han er så fed så han kan trille :lol: og det går jo ikke… (at han så får gulere og gulere øjne for hver dag… jeg håber der er dårligt lys i hallen ;))

Så Mette… nu er der i al fald EN Petheaven kat på World Show :D[/QUOTE]

Med andre ord… Jeg behøver ikke skynde mig med at sætte hylder op i soveværelset :wink: :stuck_out_tongue: :smiley:

Mangler stadig den endelige bekræftelse, men vi er også SÅÅÅ klar :slight_smile:

hahaha jo da. Du skal bare sætte dem ordentligt op dennegang :wink:

Lillemanden er tilmeldt og godkendt :slight_smile: Hvis jeg er heldig, tager jeg også den bette med :hjerte:

:heya:Hittekattestanden slipper I ikke for. Jeg har lige fået en bekrætigelse på jeg må komme og stille den op, HURRA.

Fanni er også blevet tilmeldt og godkendt. Uha, hvor jeg glæder mig.

Kattene er nu tilmeldt og endeligt bekræftede :ok:

Ja, jeg blev da sat noget på arbejde i aften med alle de tilmeldinger - dejligt:)

Venligst
Dorthe