Så er der ikke længe til jeg flytter ;-p

I overmorgen ved denne tid, så er jeg sikkert på vej ned i det nye hus… og hold op hvor jeg glæder mig -wehu -wehu -wehu

Men er dog lidt ked af, at når jeg logger af imorgen aften, så får jeg ikke net igen før på tirsdag -græd
Håber at i klarer at undvære mig så længe :? -hæhæ

Må have kunnet mærke dig - for jeg gik netop i køkkenet og tænkte på, at nu skulle du da snart til at flytte. Har du lejet flyttebil eller? Hvor heldigt at du trods alt allerede på netforbindelse igen på tirsdag … selvom det nok bliver svært at undvære dig så LANG tid -græd

Må have kunnet mærke dig - for jeg gik netop i køkkenet og tænkte på, at nu skulle du da snart til at flytte. Har du lejet flyttebil eller? Hvor heldigt at du trods alt allerede på netforbindelse igen på tirsdag … selvom det nok bliver svært at undvære dig så LANG tid -græd[/quote]

[i]Du må have nogle evner May-Britt, siden du kunne mærke mig :slight_smile:
Ja, der er lejet bil… og Jeanette kommer med den [smilie=hate-tunz.gif]

Jaah, synes også det er længe at skulle undvære net -høhø men det kunne selvfølgelig have været meget værre -hæhæ[/i]

Hvor bliver det bare dejligt MB [smilie=hate-tunz.gif] Er super glad på dine vegne. Og skyd dig så at få pakket ud, så man kan komme og besøge misserne øøøøøøh UPS DIG selvfølgelig -tihi -tihi -tihi

Men du får lige Fra mig

øv altså… jeg kommer til at savne dig -uha -ked -uha -ked -græd -uha

Må have kunnet mærke dig - for jeg gik netop i køkkenet og tænkte på, at nu skulle du da snart til at flytte. Har du lejet flyttebil eller? Hvor heldigt at du trods alt allerede på netforbindelse igen på tirsdag … selvom det nok bliver svært at undvære dig så LANG tid -græd[/quote]

[i]Du må have nogle evner May-Britt, siden du kunne mærke mig :slight_smile:
Ja, der er lejet bil… og Jeanette kommer med den [smilie=hate-tunz.gif]

Jaah, synes også det er længe at skulle undvære net -høhø men det kunne selvfølgelig have været meget værre -hæhæ[/i][/quote]

Så kan jeg godt forstå, at Jeanette lige trænger til at kommer her til mig en tur i dag, så hun lige kan få ladet op til flytningen :smiley:

Ja, det kunne have været meget værre mht. at undvære nettet - så er du jo også ligesom tvunget til at få pakket ud, når ikke der er andet du kan foretage dig … i hvertfald på nettet :slight_smile:

Hov Hov… hvad var det lige du fik sagt der -uha Besøge misserne.
Ja tænkte jeg det ikke nok… jeg har slet ingen interesse -ked -græd -ked -græd -ked -græd

Men derfor får du alligevel et stort knus retur :stuck_out_tongue:

øv altså… jeg kommer til at savne dig -uha -ked -uha -ked -græd -uha[/quote]

Taaaaaark søde Hanne -kramer -forelsket -blomst

Må have kunnet mærke dig - for jeg gik netop i køkkenet og tænkte på, at nu skulle du da snart til at flytte. Har du lejet flyttebil eller? Hvor heldigt at du trods alt allerede på netforbindelse igen på tirsdag … selvom det nok bliver svært at undvære dig så LANG tid -græd[/quote]

[i]Du må have nogle evner May-Britt, siden du kunne mærke mig :slight_smile:
Ja, der er lejet bil… og Jeanette kommer med den [smilie=hate-tunz.gif]

Jaah, synes også det er længe at skulle undvære net -høhø men det kunne selvfølgelig have været meget værre -hæhæ[/i][/quote]

Så kan jeg godt forstå, at Jeanette lige trænger til at kommer her til mig en tur i dag, så hun lige kan få ladet op til flytningen :smiley: [/quote] Nå hun kommer at besøger dig idag,… den rendemaske -hæhæ

[quote:1x2fuxlm]Ja, det kunne have været meget værre mht. at undvære nettet - så er du jo også ligesom tvunget til at få pakket ud, når ikke der er andet du kan foretage dig … i hvertfald på nettet :slight_smile:
[/quote:1x2fuxlm][/quote:1x2fuxlm] Jamen det er rigtigt, så kan det hurtigt blive overstået med at få det hele pakket ud [smilie=hate-tunz.gif]

Held og lykke med flytningen.

Mange tak skal du have Morkia :slight_smile:

Nej det kan vi ikke søde, så du må finde en anden løsning -sorry

Held og lykke med din flytning, det er da spændende [smilie=hate-smile.gif]
Men at være uden net -uha håber ikke du får for mange abstinenser -jegkrydser

Held og lykke med flytningen :slight_smile: :slight_smile:

-HUG

Først tirsdag ??? -what

Gonna miss you honey.

Jeg håber flytningen går smertefrit!!

Hvor dejligt at du nu kommer tættere på -møzkram

[i]Karen: Jeg håber sandelig du klarer den -love for jeg vil altså IKKE blive her -græd -græd -græd

Denise: Tak skal du have… Nej, jeg håber også jeg kommer igennem den… nogenlunde smertefrit -høhø

Tina: Taark skal du have -kramer

Kefir: Jaaah, først tirsdag -ked Men går det helt galt, så smutter jeg altså ned til Jeanette… og smider hende væk fra computeren -hæhæ
Hav det godt så længe -HUG[/i]

Glæder mig til at du er tilbage igen MB -HUG

Glæder mig på dine vegne over dit nye hjem :smiley: :smiley: :smiley:

*Go flytning * hvis man kan sige det -høhø

Nej, hvor bliver det bare dejligt for dig søde :slight_smile:

Dælme godt man har dit nummer :smiley: så kan jeg da stadig irriterere dig selvom du ikke har net -thumbs

God fornøjelse med flytningen… vi vil savne dig

Pas på hun ikke vrider armen om på dig!!!

Hvis du ikke må låne Troldemors PC, så må du låne min MB. Eller den ovenpå… Eller Sabrina’s… Eller…bare du kommer forbi, og husk den lille guld-creme klump med i inderlommen… FNIS