Hos mig er der fugtigt og KOLDT! Så undskylder den lidt rystede kvalitet, men havde gået og lavet strøm, så jeg var gennemkold. Det er jeg sådan set stadig
Tak
Jeg kan bare ikke få lov at gøre det efter KG ikke kører helt som det skal
[QUOTE=DK Sugieh;968859]Tak
Jeg kan bare ikke få lov at gøre det efter KG ikke kører helt som det skal :)[/QUOTE]
Tryk på DEL knappen på Youtube -> Vælg “Langt link” i drop down boxen ved “Valgmuligheder” -> Kopier linket -> Klik på filmrullen over tekstboxen herinde (nummer to ikon fra højre) -> Sæt linket ind og tryk OK
Når jeg vil linke med den lille filmrulle herinde tænker den så lang tid min PC går på pause, det samme sker med billeder… Så indtil videre må jeg nøjes med et direkte link eller hjælp fra en af jer
Ih Tino hygger sig
Nårh, hvor de hygger med de små gule…:høhø:
Hvor er Sugieh henne? Vil hun ikke ha’ kyller?
Herlig video. Jeg elsker dér lige i starten, hvor Tino smider sin kylle højt op i luften.
Sugieh vil da ikke have de døde det er aaaaaaalt for kedeligt til hende
Næ levende mus og fugle, det er til at forstå for en ordentlig kat
Ih de nyder vist den have på mere end EN måde, hva?
hahaaaaaaa…flyvende kyller og dejlige katte…
Jeg synes ham Lucky hamstrer de der kyller. Pas nu på du ikke ender med at finde dem de underligste steder…
Det gør han nemlig Når han så har samlet dem, så skal de andre lige indestå sig i at ville have en… Så bliver søde, blide Lucky nemlig vred
Underholdende video. Hvor er mislinger flotte og dygtige til at lege med kyller…