Med velcro. Der sidder en hel masse velcrostriber på den plade, de ligger på, og så er bunden af sengen åbenbart lavet af noget materiale, der nærmest suger sig fast på velcro. Det kræver lidt magtanvendelse at få dem af igen, hvis man har fået dem lagt skævt på :høhø: De sidder rigtig godt fast.
Nu har både Silke og undertegnede forelsket os i det dejlige træ - men :
Står det godt og stabilt fast ??
Silke kommer nogen gange med 180 km i timen og flyver nærmest op på sit - men hendes er sømmet fast både på gulvet og i loftet.
Nu har både Silke og undertegnede forelsket os i det dejlige træ - men :
Står det godt og stabilt fast ??
Silke kommer nogen gange med 180 km i timen og flyver nærmest op på sit - men hendes er sømmet fast både på gulvet og i loftet.
:)[/QUOTE]
Det står rigtig godt og stabilt fast! Det er en god, stor og tung base, stammerne er også både tykke og tunge, og så er der jo især tønden, som også er pænt tung og har en stor overflade, så den ikke lige kan vælte. Den er skruet fast i bundpladen. Så jeg er temmelig overbevist om, at det kan holde til, at der kommer tre katte susende op ad det med 180 i timen
Jeg synes ikke, det stod det helt rigtige sted, da jeg var færdig med at samle det, og jeg havde da besvær med bare at skubbe det nogle få centimeter. Under alle omstændigheder er der bundplade nok, så hvis du ville fastmontere det på gulvet for at være helt sikker, kunne det sikkert også lade sig gøre.