Så er det i morgen!

Så er det i morgen jeg skal hente min længe ventede killing! Jeg glæder mig så meget!
Jeg kommer til at spamme jer alle sammen med billeder, masser af billeder når han flytter ind!:yatta:

Ih, hvor bliver det spændende! Kan godt forstå du glæder dig :slight_smile:

Ser frem til en masse billeder af den lille trold :smiley:

Tak! ja det er meget spændende! Jeg tror han er rimelig modig så jeg håber ikke at han er alt for bange, men så må jeg jo tage den derfra :slight_smile:

Kan godt forstå, at du glæder dig helt vildt - for han er da godtnok superdejlig

:wehuu::wehuu::wehuu:

Tak Eva!:yah:

du skal da være velkommen til at spamme med billeder :stuck_out_tongue:

Hvor må der være lææææææææænge til i morgen.

Med det temperament og fra den opdrætter, så tror jeg, at han indtager hjemmet med høj haleføring og flyvende faner :tihi:
Tryg, selvsikker og glad vil han sikkert være!
Du bør snarere være bekymret for dine gardiner - og tænke på, at nu har han ikke ca 10 søskende at lege med, så det er dig, der må sørge for underholdningen! :stuck_out_tongue:
Værsgo at være som 10 perserkillinger, Majbritt - og de kan mere end at vifte med halen :ok:

Han ser godt nok sød ud, kom du bare med alle de billeder du har lyst til :slight_smile:

[quote=Kylesa;368096]Så er det i morgen jeg skal hente min længe ventede killing! Jeg glæder mig så meget!
Jeg kommer til at spamme jer alle sammen med billeder, masser af billeder når han flytter ind!:yatta:[/quote]

Du milde Moses - hvor er han bedårende.
Iiiiiih…:klapper:
Hjertelig til lykke - jeg håber, at du får sovet i nat. :wehuu:

Bliver spændende at se de mange billeder af den lille charmetrold!! :inlove:

Så er det i dag! uuuuh!! jeg glæder mig!:wehu:
kl 17.30 skal jeg hente ham og det føles som flere dage jeg skal vente!
puuuuhaa…dyb indånding
Det er så dejligt at have det her forum at være katte-skruk på! Og dejligt med al den opbakning og søde ord!
:rundtosset::gruppekram:

Det bliver bare rigtig dejligt når du får ham hjem!!
Glæder mig til at se billede :inlove:

Han er rigtig Fin og Dejlig Majbrit, jeg kan godt forstå at du glæder dig :slight_smile: så er ventetiden endelig slut…

Hvor er han bare for skøn :wehuu::wehuu::wehuu: