Så er det lørdag aften

Og den her er bare go´ :slight_smile:

//youtu.be/vx2u5uUu3DE

og så gør det jo ikke noget han er lidt lækker at se på :tihi:

det her nummer syntes bare er herrefedt og det får man virkelig lyst til at vride kroppen til og hvad endnu værre er at det normalt slet ikke er min stil i musik

nåja og så at der blev “spillet” sys bjerre som heller ikke er min kop te, men det her nummer er da det gladeste nummer, ikke teksten, men flowet i musiken

[QUOTE=KKH;796075]
//youtu.be/o018byLnMFM
Og så synes min mand lige at vi skulle høre noget ordenlig musik, behøver jeg at fortælle han har cd´en med i lastbilen GG[/QUOTE]

se det er musik

:slight_smile: ikke lige min musik, men det er edder fløjtemig et par lækre missekatter der er med i videoen:savle:

//youtu.be/13bNsvyjzjg
Så ville Rebecka lige give sit bud med. Godt vi ikke er i hulen :wink:

haha, det var os det jeg sagde…Det var Lasse, der sagde, at jeg skulle høre den :slight_smile:

Det ultimative fedeste nummer de nogensinde har lavet…

//youtu.be/djuNYdheD7k

Sikke en masse fede musik numre.

Man får helt lyst til at tage ind i på Heidis Bierbar og danse på bordene WUP WUP WUP WUP
(og jeg har aldrig været der - har bare hørt at det næsten forlanges at man danser på bordene :lol: )

Nånå… nu fik jeg at vide, at Lasse var bedre til at finde musik på youtube end mig…

//youtu.be/hLQl3WQQoQ0

så nu går han amok med at finde musik

I får da også lige lidt sange her fra :wink:

//youtu.be/i_MzfchNUbg

Også lige en Slipknot… Som slet ikke er min musiksmag :slight_smile:

//youtu.be/fJXEerT4TCk

[QUOTE=Johnny;796105]det her nummer syntes bare er herrefedt og det får man virkelig lyst til at vride kroppen til og hvad endnu værre er at det normalt slet ikke er min stil i musik :thumbup::thumbup: Total kom lad os tage i byen og danse musik :slight_smile:

nåja og så at der blev “spillet” sys bjerre som heller ikke er min kop te, men det her nummer er da det gladeste nummer, ikke teksten, men flowet i musiken

Sys Bjerre - Sku' Ha' Gået Hjem - YouTube tja den er faktisk også meget sød :slight_smile:

[QUOTE=Annette O;796113]Sikke en masse fede musik numre.

Man får helt lyst til at tage ind i på Heidis Bierbar og danse på bordene WUP WUP WUP WUP
(og jeg har aldrig været der - har bare hørt at det næsten forlanges at man danser på bordene :lol: )[/QUOTE]

Vil du med??? Jeg har været der :lol: og jep man danser på bordene :lol:( men Robin er nu bedst)

Den ene af de “knejter” har simpelthen verdens lækreste stemme :slight_smile:

//youtu.be/aIV2SkMwesU

//youtu.be/w8KQmps-Sog

mmmmm

Og ja… ellers er jeg en poptøs… Og bedst af alt er:

//youtu.be/TxEVPe7XMcs

:hjerte:

/Mette

JAAAAA DAAAAA :thumbup: :klap:

HØ HØ - vi har sikkert været rendt ind i hinanden. Jeg havner ofte på Robin, når jeg endelig er i Gaden :tihi: Men jeg er også en rigtig “ROCKER tøs” :ups: :tihi: - eller nåwed :smiley:

Jeg har på fornemmeren vi sagtens kunne have stødt på hinanden til en klubfest eller??? Jeg går ALDRIG i Gaden uden at ende på Robin :slight_smile:

Og så kører Rockertøser ikke selv… de sidder bagpå :lol:

Har selv kørt siden jeg var 18 år :wink:

Jamen så tager vi da bare noget godt pop også :slight_smile:

//youtu.be/TGelsMOIJZY

Yay :slight_smile:

Robbie :ok:

/Mette

Den her er såååååååå sukkersød, men ja jeg synes faktisk den er kær :slight_smile:

//youtu.be/f43nR8Wu_1Y

Æv æv æv mit internet er så langsomt i disse dage at jeg ikke kan se video’er - så må huske denne tråd d. 27 hvor der kommer speed på igen.