Så er det slut- ikke flere babyer

Hvor er det trist, god rejse til de små :rip::ked:

-kramer

Det gør mig virkelig ondt for jer alle :ked:

:ked:Hvor er det trist - det gør mig ondt for dig.:sorry:

Jeg fulgte så spændt med i fødselstråden. Det var spændende med de mange forskellige pelsmuligheder.
Jeg håber I finder årsagen og at der snart er et kuld små skaldede på vej :kryds:

Stort trøstekram fra mig :kram:

Åhh, Kira! Det er jeg ked af at høre! I har bare kæmpet så meget for de små killinger!

Gør mig rigtig ondt at læse. :frowning:

-kramer

:rip: I små, der ikke skulle være

:rip:

hvor er jeg ked af et på dine vegne Kira - det er så hårdt den slags :frowning:

:kram:

[quote=kira v;220476]onsdag morgen udåndede storm pga af en lungeinfektion. tirsdag var mette og jeg ved dr. dyr med hende og hun fik behandling. vi havde et spinkelt håb, da hun jo havde været godt med i modsætning til de to andre.
men det skulle ikke være.
heldigvis døde hun tryg og mæt kort tid efter morgen sonde maden, mens emily puslede om hende.

jeg er så ufattelig ked af det, for havde sådan glædet mig til at kunne præsentere dk’s første peterbald kuld. men nårman er så lille og har haft en ujævn start på livet, klarer man den ikke altid. og det skulle ikke være.

farvel mystique, wolverine & storm - jeres superhelte kræfter slog ikke til[/quote]

nej nej nej da Kira - det var sørme da bare ufattelig trist at høre

Kram herfra

Heidi

Keep going

tak tak tak allesammen.
hun skal undersøges nu her, kl 14.15 for der er en babs der stadig er hævet på trods af galastop.
ber dyrlægen om at lave et skrab, fro er meget nsygerrig. for hvis hendes ligeså skaldede mor kan lave 2 kuld af 4 så kan det jo da lade sig gøre S
tror nu næste forsøg blive med alm mor og skaldet far. for min brune beviste jo med sit første kuld at hun kunne tage vare på 5 stk til ug

Det gør mig ufattelig ondt at i skulle miste de små krølbabyer

:rip:

Åh…hvilken sorg :lys::lys:

De bedste tanker af de allerbedste fra Mona

åhhh hvor trist kæmpe kram til jer :kram:

Hvor er det trist :frowning:

Mange tanker herfra :kram:
:rip: :rip: :rip:

nå - så havde damen altså yverbetændelse … suk. er snart træt af at rende til dyrlægen

Kira - Hvordan går det med det? Er det blevet pænere siden i søndags? :slight_smile:

alt vel - den sidste lille skorpe faldt af imorges !!!

Dejligt at høre :slight_smile: Det så heller ikke ud til at være et rart sår.