Så er det slut- ikke flere babyer

onsdag morgen udåndede storm pga af en lungeinfektion. tirsdag var mette og jeg ved dr. dyr med hende og hun fik behandling. vi havde et spinkelt håb, da hun jo havde været godt med i modsætning til de to andre.
men det skulle ikke være.
heldigvis døde hun tryg og mæt kort tid efter morgen sonde maden, mens emily puslede om hende.

jeg er så ufattelig ked af det, for havde sådan glædet mig til at kunne præsentere dk’s første peterbald kuld. men nårman er så lille og har haft en ujævn start på livet, klarer man den ikke altid. og det skulle ikke være.

farvel mystique, wolverine & storm - jeres superhelte kræfter slog ikke til

Hvor er det bae trist…
En stor krammer til dig…
:kram::kram::kram:

Hvor trist, men det skulle åbenbart ikke være denne gang -kramer

øv øv øv, hvor er det bare trist
kæmpe kæmpe bearhug til dig

øv for en kedelig slutning på det hele.
Selv om det er hårdt, så må det være op på hesten igen ;o(
En tanke herfra

Nej hvor sörgelig…
Det er trist naar saadan noget sker.

stort kram herfra.

åh nej Kira, det er fuldstændig gået forbi min næse at du har mistet alle sammen nu:ked: :ked:

Det gør mig virkelig ondt at høre :ked: :rip:

Åh hvor trist - stakkels dig. Alle de håb og drømme.

Har du overvejet at det kan være de alle kan ha’ haft en bakteriel infektion? Prøv at få taget et skedskrab af din hunkat og få det sendt på laboratorie - med killingerne er det jo for sent nu at få dem testet. Når hele kuld dør, eller der dør killinger i hvert kuld, kan det være årsagen. Når først de begynder at fade er det for sent at behandle.

Når du har styr på det kan du parre hende hurtigt igen hvis hun er i god kondition. Held og lykke!

Jeg blev så ked af at høre det, Kira :ked: Jeg ved hvor meget du, Mette og Vibeke har kæmpet for de små, men I gjorde alt, hvad I kunne, og så kan ingen forlange mere. Nogle gange vil naturen bare ikke som os :frowning:

Sov sødt små pus :brist:

:ked::lys: Åååå h Jeg føler med dig!

Knuser og tanker fra Cats og Conni

:ked: :brist: :græde:

Et lille lys for hver af de små mislinger.

:rip:

:frowning: det gør mig ondt at høre Kira, at alle 3 små nu er draget videre :frowning:
sender varme tanker og trøst til dig.

Er enig med Lis…det KAN være årsagen :S

Åh hvor sørgeligt :frowning:

Kære Kira,

det gør mig ondt på dine vegne.:kram:

Jeg håber, at du finder ud af grunden til at de døde, og prøver én gang mere.

Det vil glæde mig meget, at se DK’s første Peterbald kuld hos dig.

Mange hilsner

Gitte

Åh nej. Hvor er det synd. :frowning:

Øv hvor sørgeligt, man får helt en klump i halsen.
Er af samme mening som Lis, god ide at forsøge at finde årsagen så man ikke skal igennem turen igen.
Marina

Åh nej!

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige… Naturen kan være barsk. Jeg er sikker på, at du stadig har Dks første Peterbald kuld til gode!

Midt i alt dette glæder det mig, at Rýnke har det godt. Det er trods alt vigtigere synes jeg. Du har stadig din dejlige kattemor, I kæmpede til det sidste, og i mine øjne er det en sejr i sig selv, at I har gjort alt dette.

At det så ikke lykkes, betyder ikke, at det ikke er en sejr at forsøge at kæmpe.
Jeg har dyb respekt for jeres store indsats i alt det her.

Op på hesten igen - eller op på Peterbalden måske:-)

Trøstekram
Helle

Gør mig ondt at høre du mistede dine små, det er aldrig sjovt, men du ikke miste modet:rip::rip::rip::knuser:

Åh hvor er det trist :ked: Stort -kramer herfra

Hvor trist at du skulle ha’ sådan en oplevelse . . . første gang :brist:

men som der bliver sagt tidligere i tråden . . . . undersøgelse af missemor og så er både du og hun nok klar til at prøve en gang til :inlove:

Jeg personligt havde også glædet mig til at følge de første PBer :slight_smile: