Så er hun igang... (online fødsel)

Tillykke :yatta:

Det var godt du ikke skulle afsted med hende!

Som Regitze siger, så er det da nogle ordentlige basser hun kommer med…! -love

Ja, holda op! tillykke)

Stort tillykke med de første.:flag:
Spændende om der kommer flere.
Hilsen Lisbeth

Til lykke!! :yatta::yatta:
Hvor var det dog dejligt at i 2 kunne få den første ud, så vejen ligesom blev banet… :thumbup:

Stort tillykke med de første to skønne mislinger :flag: Hvor er de dog bare skønne :wehuu: Er da spændende om der kommer flere store mislinger ud af dem. De er da ihvertfald “bagt” færdige med den størrelse hun leverer dem i :fløjte:

Nr. 3… 105 g…

Hvordan kan jeg se forskel på kønnene?

[quote=Kirstenpigen;364013]Nr. 3… 105 g…

Hvordan kan jeg se forskel på kønnene?[/quote]

Det er vist noget der kræver øvelse :høhø:

Der er større afstand mellem drengenes to åbninger end der er mellem pigernes.

Lige lidt hurtig google søgning fremkommer med denne tegning

Den første der kom ud og som der er billede af se dog ud til at være tortie med hvid (trefarvet). Er den det, så er den helt sikkert en pige, så kan du bruge den som rettesnor :slight_smile:
Normalt er det ret nemt at se når de er helt små, hvis man altså har af begge køn, så man kan sammenligne :slight_smile:

Tillykke med dem :slight_smile:

Nej hvor er det dejligt… Er li til at få tårer i øjnene af… Blir nogle store lamsebamser :thumbup: Mange gange tillykke

Hilsner fra SabSab og drengene :yatta:

Her kan du se køn:

http://pawpeds.com/pawacademy/beginnerscorner/breedingalitter/kittens_dk.html

Og denne her osse:

http://www.petlvr.com/blog/2005/11/what-is-the-sex-of-my-kitten-learn-here/

3 stks. killinger…
De har haft en dejlig rolig nat, og er nu blevet kønsbestemt og fået navne af min søn :slight_smile: Her er de så :slight_smile:

Lise, Lars og Lotte. :høhø: Sikke fint. :thumbup:
:wehuu::wehuu::wehuu::inlove::ok:

Tillykke med de tre små smuklinger…:flag:

Tillykke med de smukke bamser

Stort tillykke med trilingerne :slight_smile:

[quote=Kirstenpigen;364177]3 stks. killinger…
De har haft en dejlig rolig nat, og er nu blevet kønsbestemt og fået navne af min søn :slight_smile: Her er de så :)[/quote]

Hvor er de dejlige :wehuu: Stort tillykke med dem og missemor. Og sikke nogen gode navne din søn har fundet på. De tre L’er :høhø:

Hun fødte den sidste killing kl.20.00 igår aftes… Kan det være rigtigt at der stadigt sidder en inde i maven på hende?

Kan mærke noget hårdt og rundt… Altså hårdt som knogle og rundt er på størrelse med hovederne. Og kan mærke at det forsætter ned i noget større… Hvad siger I? (Den bevæger sig dog ikke)