Så er hun igang... (online fødsel)

Hun begyndte at blive frustreret, lagde sig ind i skabet, hentet mig og kom ind i stuen og tilbage igen… Jeg skal være hos hende hele tiden…
Der kommer brunt slim ud af hende, som jeg har tørret væk…
Nu ligger hun her i sofaen med mig og lurer rundt omkring… Hun har det okay og spinder…Men pludseligt mjauver hun og fare op… halen slår og hun bliver frustreret igen…
Er det en fødsel der er igang eller den der opblokeringsfase, (eller hvad det hedder) som kan tage et døgn?

Wuhuu det bliver spændende :wehuu:

Jeg ved ikke om det er en fødsels der er igang, men vil bare ønske dig alt mulig held og lykke, og glæder mig meget til at høre om opdateringer og se billeder :wehuu:

Det kunne da godt lyde, som om det er starten på en fødsel :thumbup: Håber jeg ihvertfald på. Opdater os endelig og lag masser af billeder ind, når mislingerne er født. :wehuu::wehuu: Held og lykke med det.

Tror ikke det varer længe, før hun får presseveer :slight_smile:

Det er en halv time siden Kirstenpigen har været på. Så mon ikke hun har hænderne fulde lige nu. :slight_smile:

Hihi…det tror jeg du har fuldstændig ret i…:yatta:

-felixsylvester

:ked:Niks… Desværre… :frowning:
Hun har presset i 1 time nu, men der kommer kun en pose med vand ud. Kan se killingens hale i posen,… men det er som om hun ikke er stor nok…

Hun har hun lagt sig ind i hulen og vil ikke forstyrre hende… Men har snakket med dyrlægen, og hvis ikke der er sket noget 18.30, så skal hun ind og have kejsersnit :frowning: Øv øv øv øv…

Hun er helt varm og sitre…

[quote=Kirstenpigen;363930]:ked:Niks… Desværre… :frowning:
Hun har presset i 1 time nu, men der kommer kun en pose med vand ud. Kan se killingens hale i posen,… men det er som om hun ikke er stor nok…

Hun har hun lagt sig ind i hulen og vil ikke forstyrre hende… Men har snakket med dyrlægen, og hvis ikke der er sket noget 18.30, så skal hun ind og have kejsersnit :frowning: Øv øv øv øv…

Hun er helt varm og sitre…[/quote]

Øv, ja sådan kan det jo desværre gå. :S Og så vidt jeg har forstået er det ALTID uden for åbningstid at sådan noget sker…

:kryds: :kryds: For at hun snart får den første ud…:kryds: :kryds:

Årh, håber der er kommet en lille killing nu :kryds:

Hvis det er en sædefødsel (hvad der er helt normalt), kan det godt tage lidt mere end 1 time, at presse killingen ud.

SÅ… snakket med dyrelægen om at skulle hive lidt ekstra i killingen, så jeg hev… og den kom ud… :slight_smile: 103g… Så det var en ordenlig basse… I live, og ved godt mod… nu har hun veer igen… Så forhåbenligt går det bedre med den næste… Puuuha jeg er lettet…:thumbup:

:pote:Det tog hende lidt under 3 timer at få den ud…

Trøst dig med, at den første altid er den værste :slight_smile:

Godt den første er ude :slight_smile:

Hvis du skal hjælpe igen, så huske du skal hive nedad. Altså hvis katten stod op og fødte, skulle du trække ned mod gulvet, hvis du forstår hvad jeg mener?

Tak hvor er I søde allesammen… Ja, dyrlægen sagde godt at det skulle være ned af :slight_smile:

Tillykke med den første, hun ser bare stolt ud :slight_smile:

Stort tillykke med den første :slight_smile:
Nu er vejen banet, mon ikke hun smutter de efterfølgende som mandler.
Hvis hun nupper en pause, så giv hende gerne lidt kaffefløde med druesukker, det giver energi og kræfter :slight_smile:

Så er nummer 2 ude… (125g)
Det gik super nemt :slight_smile: :wehuu:
En tro kopi af den anden…

sikke nogle store bamser der kommer ud - tillykke med nr 2