Så er jeg også her;o))

Mit navn er Elin og har lige opdaget dette sted.
Min mand og jeg bliver ejet af 6 katte plus 3 stk hitter.
Vi bor et dejligt sted hvor der både er mark, skov og eng, et rigtigt katteparadis. Ihvertfald hvis man tæller alle de muselig der ligger i indkørslen hver morgen [bigloony]
Vi bor sammen med en Bengal, der hedder Leopold, to missegimper (mor og datter) der hedder Pussimor og Pølse. Så har vi en dejlig rød dreng der hedder Hans Otto og en sød sort missepige ved navn Lilli. Sidste skud på stammen, er en lille hittepige, som bare skulle bo her, hun hedder Pippi.
Om mig selv kan jeg fortælle jeg er hjemmegående på førtidspension og har derfor god tid til misserne og til at skrive mine eventyr. Får min første bog udgivet i slutningen af november, et kalendereventyr i 24 afsnit.
knus Elin

Hej -velkommen

håber du vil nyde os kattegale, vi elsker positive mennesker -joker

-velkommen -velkommen
Til dig og mitterne.

-velkommen herind til de gale [bigloony]

Velkommen Elin… og selvfølgelig også velkommen til misserne

-velkommen til,håber du bliver glad for at være herinde

-velkommen -forelsket -forelsket

Tusind tak allesammen, nu er jeg allerede glad for at være her. Hvor kan man finde et sted der er bedre en et sted for kattetosser.
Knus Elin

Hej Pussimor -velkommen

Ups … Leopolds mor
Men derfor er du da lige velkommen -velkommen

Hej og -velkommen

Tak skal du have og det gør da ikke noget. Mange af mine venner kalder mig aldrig andet en Pussimor og det vil jeg sikkert altid hedde.
Knus Elin

Tak skal du have og hvor er det en smuk mis du har på dit billede.
Knus Elin

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

hej Elin og -velkommen til

-velkommen herfra, jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde :smiley:

Hej og -velkommen fra mig. Håber at du bliver glad for at være herinde blandt alle de kattegale mennesker -thumbs

Nok engang tak skal i have for den fine velkomst og slet ingen tvivl, jeg vil få det som en fisk i vandet blandt alle jer søde kattetosser.
Knus Elin

-velkommtil de kattegale, håber at du bliver glad for at være her en [bigloony]

Hej Elin og velkommen til - det er sørme længe siden sidst :slight_smile: