Så er kradsetræet godkendt

Ja så fik vi jo de sidste dele af kradsetræet , og fik det samlet og godkendt af snart alle katte, det er kun Mercy og Beauti som ikke har været inde og af prøve endnu De vil hellere nyde haven.:slight_smile:
I får lige et par billeder af kattene .

Ghost

Spike

Tammy

Night

Groover

Shout By Lulu

Barbelo

Sissi

Dubbie

India

Surfer

Ninja

Noël

Asmus

Clear

Catharina

Fie Mie

Så fik jeg også et aftens billede af Spihawk Beautiful P, så mangler kun Mercy By Duffy at god kende det . Men hun synes det er for farligt pt.

Hvor ser de da ud til at nyde det. Og India - hun er da for skør - den dejlige missekat :wehuu:

:tihi::tihi::tihi::tihi:
Du kender hende jo , kugle skør:rolleyes: man kan ikke andet end at elske hende:hjerte:

Nårhh hvor de ser ud til at nyde det nye træ…altså de forkælede mittere :hjerte:

De er bare helt vilde med det , vi fik ikke skubbet det på plads inden de lå i det .Der rift om pladsen. :slight_smile:

Sikken dog en masse dejlige katte:hjerte:, du har fået samlet sammen- :slight_smile:

Det ser ud til at træet er godkendt :slight_smile:
Dejlige billeder af kattene. Catharina er godt nok for nuttet på det billede :wehuu:
India fjollemis :smiley:

Ghost og Tammy…

Me like!!!

Der er også en rigtig skøn flok :slight_smile:

[QUOTE=DortheM;582327]Det ser ud til at træet er godkendt :slight_smile:
Dejlige billeder af kattene. Catharina er godt nok for nuttet på det billede :wehuu:
India fjollemis :D[/QUOTE]
Hun synes ellers træet var farligt , og ville have det gammelt tilbage , men til sidste havde hun brug for en hængekøje man blev så træt af , holde vagt med det farlige træ :tihi::tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=Lone;582335]Ghost og Tammy…

Me like!!![/QUOTE]

De to brødre er også bare dejlige :hjerte::hjerte:

Så fik jeg også et aftens billede af Spihawk Beautiful P, så mangler kun Mercy By Duffy at god kende det . Men hun synes det er for farligt pt.

Dejlige billeder af en masse katte :slight_smile: Det ser ellers ud til at det træ godt kan blive rigtig populært :tihi:

Barbelo synes jeg i øvrigt er lidt ekstra fiiin :hjerte:

[QUOTE=Eife;582417]Dejlige billeder af en masse katte :slight_smile: Det ser ellers ud til at det træ godt kan blive rigtig populært :tihi:

Barbelo synes jeg i øvrigt er lidt ekstra fiiin :hjerte:[/QUOTE]

Hun står bare mit hjerte så nær , og hendes navn kunne ikke passe bedre til hende , for hun er en godheds engel :hjerte:

Er du HELT sikker på at India gider det kradsetræ??? :høhø: