Så er man sgu syg i potten (Kim Jong-Il)

Jeg har altid tænkt at han ikke var helt rask, meeen så syg i roen troede jeg alligevel ikke, den kære nordkoreanske diktator var.

Men hvordan sorterer man i hvor meget af det, der passer…? Propaganda er ikke bare noget de fører på den østlige halvkugle…
VH
Susanne (der dog heller ikke tror manden var heeeeelt klar i pæren)

[QUOTE=Susanne W;756027]Men hvordan sorterer man i hvor meget af det, der passer…? Propaganda er ikke bare noget de fører på den østlige halvkugle…
VH
Susanne (der dog heller ikke tror manden var heeeeelt klar i pæren)[/QUOTE]

Har ikke den fjerneste idé. Noget af det tror jeg nu nok er blevet udtalt… Bl.a. at han troede han er den bedste golfspiller (men syns så det lyder temmelig overdrevet han skulle være så dygtig). Har en formodning om at de sagde det, fordi de ellers var bange for at blive “et hoved lavere” (og nu står der jo også, at han ikke kunne li’ lave mennesker)

generelt er dem der sidder på magten i nordkorea skudt i roen, læste lige i en avis at hvis man ikke ville sørge ville man blive straffet

Okay, hvis den er sand, så :yikes:

Selv var diktatoren ikke særlig høj. Derfor gik han også med store indlæg i sine sko. Men det var åbenbart ikke i orden, at andre også var små. I forbindelse med en festival i 1989 fik han distribueret sedler ud til befolkningen, som lave mennesker kunne reagere på og få et mirakelmiddel, så de kunne vokse noget hurtigere. I virkeligheden var det dog bare en måde at pege de lave mennesker ud, som efterfølgende blev kørt ud til nogle øde områder og vendte aldrig tilbage. Dermed forhindrede han, at deres gener blev videreført.