Så er prinsesserne hjemme ;O)

Jeg var hjemme med prinsesserne idag kl 17 :wink:
Jeg satte transportkassen inde på gulvet i stuen uden at åbne, så alle 4 kunne snuse til hinanden…
Men efter fem minutter ville prinsesserne bestemt ikke være derinde mere :tihi:
Så jeg åbnede, og de valsede ud, som om de aldrig havde været andre steder :ok:

Sean ser dem meget an, snuser og dutter næse med dem :hjerte:
Jeg må tage min frygt i mig igen - Jeg var sikker på, at det var ham, der ville blive problemer med…

Gizmo derimod brummer, hvæser og tjatter ud efter dem :frowning:
Han synes bestemt ikke de er søde :frowning:
Han vil ikke engang have godbidder eller vådmad, som han ellers elsker…
Håber det bliver bedre imorgen :kryds:

Her er lidt billeder af tøserne fra herhjemme :wehuu:
Djamilla først :hjerte:

Og så Evelina :hjerte:

De legede i ca to timer og så gik de begge død i hulen i det gamle klatretræ :hjertehop:

Tror I jeg kan lade dem være sammen med drengene i nat :?

hvor er de smukke

Åhhhh ja de er jo bestemt ikke blevet mindre nuser siden sidst der var billeder. - Tillykke med de nu endelig er hjemme! :slight_smile:

Jeg ville adskille, for så sover I alle…meget bedre OGSÅ du. OG en god nats søvn, er grundlag for en god dag imorgen

Nøj hvor er de dog lækre begge to! Tillykke med dem!

Tillykke med de 2 :slight_smile:

Herhjemme plejer vi at gøre det, at nye misser får fri adgang til huset om dagen, når vi er der, og når vi så går i seng, så tager vi dem med i soveværelset, så alle kan få en time-out fra hinanden, og næste dag starter vi så på en frisk igen. Så går der en 3 dage på den måde, og så er alt fint :slight_smile:

Tillykke med de smukke mislinger :hjerte::hjerte:

Stort tillykke med dem , det ser jo ud til at de er nogle rigtig livs nyder :slight_smile:

tillykke med dem :slight_smile: hvor er de bare fine. tabbyen er da bare for flot :hjerte:

Så hvordan er natten forløbet?

Tillykke med dem, Rikke :flag:

(Mon de var ventetiden værd :gruble: :tihi:)

Weeee så fik du dem endelig hjem, og hvor er det bare nogle dejlige billeder du har taget af dem :wehu: :hjerte:
Gizmo skal nok blive god igen. Han skal jo bare lige vænne sig til at der er kommet to prinsesser ind i hans hjem :slight_smile:
Glæder mig til flere billeder af skønhederne :slight_smile: Og måske alle dine 4 mislinger sammen :inlove:

Lige en lille opdatering herfra :wink:

Tøserne har været med i soveværelset i nat, så Gizmo kunne få lidt ro på - Og det ser tilsyneladende ud til at det har virket :ok:
Han brummer stadig en lille bitte smule, men hvæser ikke mere og han går mere hen til dem idag og dutter næse med dem :juhu:
Så jeg tror nok, det skal ende godt - Han har bare lige behov, for et par dages tilvænning, tror jeg :wink:

Sean synes de er sjove og vil godt lege med dem, men de er jo lidt vilde, synes han at tænke :høhø:

Natten er forløbet godt uden miaven og piben, de har begge sovet i sengen sammen med mig - Kæresten faldt i søvn på sofaen :tihi:
De spiser godt og bruger bakken, som de skal - Så det er bare skøøønt…

Havde dog lige glemt at små mislinger vågner meget tidligt og er ekstemt fuld af krudt, så snart de slår øjenene op :tihi:
Så vi var lige vågne fra 4.20 til 5.40 - Og så sov vi ellers til 9.30 - Så det er helt ok og jeg elsker dem allerede meget højt :hjertehop:

Lige nu sover Djamilla ved siden af mig i Brittas nullerput seng og Gizmo, Sean og Evelina ligger i hver sin seng/køje i klatretræet :hjerte:

Endnu en succesfuld sammenføring helt efter bogen. Dejlige prinsesser - og dygtige Sean og Gizmo. :ok:

Tillykke med dem. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;628005]Endnu en succesfuld sammenføring helt efter bogen. Dejlige prinsesser - og dygtige Sean og Gizmo. :ok:

Tillykke med dem. :D[/QUOTE]
Ja Gizmo og Sean er bestemt meget dygtige, det er jo naturligt nok, at Gizmo reagerer lidt på, at der kommer nye til :wink:

Hvor er de bare smukke begge 2 Rikke. Endnu en gang STORT til lykke med dem :slight_smile:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;628004]Lige en lille opdatering herfra :wink:

Tøserne har været med i soveværelset i nat, så Gizmo kunne få lidt ro på - Og det ser tilsyneladende ud til at det har virket :ok:
Han brummer stadig en lille bitte smule, men hvæser ikke mere og han går mere hen til dem idag og dutter næse med dem :juhu:
Så jeg tror nok, det skal ende godt - Han har bare lige behov, for et par dages tilvænning, tror jeg :wink:
Han skal nok ende med også at overgive sig. Gamle gvavne misser, er inden i søde gamle misser :wehuu:
Sean synes de er sjove og vil godt lege med dem, men de er jo lidt vilde, synes han at tænke :høhø:

Natten er forløbet godt uden miaven og piben, de har begge sovet i sengen sammen med mig - Kæresten faldt i søvn på sofaen :tihi:
De spiser godt og bruger bakken, som de skal - Så det er bare skøøønt…
Det er lige som det skal være
Havde dog lige glemt at små mislinger vågner meget tidligt og er ekstemt fuld af krudt, så snart de slår øjenene op :tihi:
Så vi var lige vågne fra 4.20 til 5.40 - Og så sov vi ellers til 9.30 - Så det er helt ok og jeg elsker dem allerede meget højt :hjertehop:
Du skulle have spurgt…jeg er sikker på jeg ikke er alene om OGSÅ at blive hærget ved den tid. Vi er maaaange der kunne have advaret dig :høhø:

Lige nu sover Djamilla ved siden af mig i Brittas nullerput seng og Gizmo, Sean og Evelina ligger i hver sin seng/køje i klatretræet :hjerte:[/QUOTE]
BILLEDER :juhu:

Hvor er de bare skønne!! De ser godt nok frække ud :-D…

Britta jeg nåede ikke at tage et billede af Djamilla i nullerputsengen, inden hun nåede at smutte over til de andre i klatretræet, så det bliver billeder af alle 4 i klatretræet istedet :wink:

4-kløveret i kradsetræet :inlove:
Kæresten siger, at nu kan vi ikke få flere missekatte, for der er ikke plads til flere i træet :tihi:

Her er gnavpotten Gizmo :hjerte:

Så er det legeonkel Sean :hjerte:

Prinsessen Djamilla :hjerte:

Og sidst lille prinsesse Evelina :hjerte:

Det er meget hårdt at være missekat :tihi:

Hold da op hvor er de kønne :wehuu:

Stort tilykke med dine prinsesser…

Får jo helt baby kuller nu :ups: suuk…

Aij altså så skønne de er alle 4! Der er da ingen tvivl om at de nok skal finde ud af det hele sammen. Synes nu det også er lidt sødt med gnavpotten Gizmo :slight_smile: nu var det hele lige så fint med drengehyblen - og så kommer der bare 2 tøser lige pludselig - hva ligner det os! Hihi… :slight_smile: