Så er ringene købt

Jeps, jeg har købt de flotteste ringe der passer lige til mig og Lars og jeg har tænkt mig at fri til ham d.15 maj…
Nu er jeg så bare nervøs for hvordan jeg gør det mest perfekt, for det med at give roser til ham synes jeg virker lidt malplaceret, har tænkt på at tænde op med levende lys i soveværelset, smide rosenblade ud over hele sengen og så bare ligge klar og være monster lækker med ringene fremme når han træder ind, men jeg ved ikke hvad i alverden jeg skal sige…

Er der nogen af jer der har nogle gode ideer???

[quote=Ronja;174145], men jeg ved ikke hvad i alverden jeg skal sige…

Er der nogen af jer der har nogle gode ideer???[/quote]

Hvad med: “Vil du gifte dig med mig?”

-LOL-LOL-LOL

Nej, for at være lidt seriøs, sorry … jeg synes, at du skal gå i tænkeboks og finde de ord, som lige netop du har lyst til at sige til din Lars.

Jeg synes, det er uromantisk at finde ordene på et katteforum. Det skal være noget, som betyder noget kun for jer to, og som I skal huske tilbage på resten af livet :slight_smile:

Det jeg søger er også mere lidt inspiration, for selvfølgelig skal det da passe til lige nøjagtig os, men har total “blokade” lige nu…
kan tydeligt høre mig selv jappe derudad med en masse “øøøh” og “det er ikke noget jeg har prøvet før meen…”…gg

Måske kan du fortælle ham, hvad han betyder for dig og hvorfor du gerne vil giftes med ham? :wehuu:

ja, men skal have lidt fylde i det, " jeg har elsket dig siden vi lærte hinanden at kende og jeg ved at du er manden i mit liv" og “du støtter mig når jeg har allermest brug for det, jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig” er jo ikke helt nok…ss

Jeg er sikker på at du er manden i mit liv :slight_smile:

Bare det at du er til glæder mig :slight_smile:

Du er mit livs lys :slight_smile:

Du er da godt på vej :slight_smile:

Hvis du tager udgangspunkt i dine fire udsagn og så begrunder dem.

Du kan finde på lige så meget du vil, men når øjeblikket kommer glemmer man alt. Jeg havde også “forberedt” en fin tale til Celina, men blev så overspændt at det nok bare kom ud i en usammenhængende strøm. Hun sagde dog ja og stor smilede, heldigvis :smiley:

jeg kan huske det Piotr sagde til mig:

“jeg havde aldrig troet det skulle lykkes mig at finde en kvinde der var alt det jeg nogensinde har drømt om - men nu hvor jeg har, så slipper jeg altså ikke.
Jeg har noget til dig… og så hev han ringene frem… har du lyst til at bruge resten af dit liv og hele evigheden sammen med mig?”

[quote=Charlotte Oeh.;174169]Du er da godt på vej :slight_smile:

Hvis du tager udgangspunkt i dine fire udsagn og så begrunder dem.[/quote]

jamen det er jo svært…gg
Manden har jo så mange gode sider…
De indre sider må være at han er forstående, han støtter mig når tingene vejer for meget på mine skuldre, han får mig til at grine og han får mig til at føle mig som verdens heldigste kvinde…og så er han utrolig omsorgsfuld…
De fysiske sider er at han er charmerende, det blik han har i øjnene når han kigger på mig gør mig blød som smør og blødheden i hans stemme er skøn, hans hænder er store og maskuline men uden at være klodsede og så har han de dejligste smilehuller der altid får ham til at se SÅ uskyldig ud…

sådan som jeg er, så tror jeg også bare at jeg ender som en stammende tosse ggg

Derfor jeg søger hjælp til det, kan jo være jeg kan fange et par gode råd…s

Uhhh Ronja så er det imorgen!! :wehu:
Har du fundet på noget godt? :wehuu:

ja det mener jeg selv ihvertfald…

Jeg har lige hentet ringene og super-cleanet HELE soveværelset i dag og i morgen fylder jeg sengen med rosenblade, tænder levende lys over det hele og så har jeg skrevet hvad jeg vil sige…:

“jeg havde aldrig troet at jeg skulle finde en der kunne holde mig ud…og så tilmed være så perfekt…Du kan få mig til at smile på selv mine værste dage og et kram fra dig betyder mere end noget andet…
Jeg kan aldrig blive træt af synet af dine smukke øjne og dine smilehuller, lyden af din stemme og din latter…Du gør mig hel…
Du er så blid og god ved mig og det glimt du har i øjet når du ser på mig overbeviser mig om at dette er det rette…(finder ringene frem)…Vil du være min?”

så må vi jo håbe han elsker mig lige så højt som jeg elsker ham…men det tror jeg nu nok han gør ss

Han tog sgu røven på mig den kære Lars…Han havde luret mig så han friede sgu til mig med de ringe jeg havde købt…ggg

så nu er der dælme ring på fingeren ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

[quote=Ronja;181240]Han tog sgu røven på mig den kære Lars…Han havde luret mig så han friede sgu til mig med de ringe jeg havde købt…ggg

så nu er der dælme ring på fingeren ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss[/quote]

Tillykke!! :wehuu:

Tillykke :slight_smile:

Tror du, Lars læser lidt med i det skjulte herinde :tihi:

nej, men tror manden kender mig…ellers har kattene sladret fordi han går og forkæler dem sådan…

stort tillykke Ronja :slight_smile: der er nu ikke noget bedre end når de kære mænd tager røven på en på den gode måde

-kramer til Lars fordi han er dejlig og gør den slags!!!

Hjertelig tillykke til jer begge to.
Knus Elin

Hihi så blev du snydt:-) Hvor fedt:-)

STORT TILLYKKE :slight_smile:

Knus

PS hvis ham denne tråd og de søde ord, som du skrev:-)