Så er skridte taget.. Kastarater

Nu ligger 2 af mine smukke drenge og sover russen ud…
De små stakler… men hvad gør man ikke for at får ro i gruppen…
Er helt sikker på, at det er det bedste jeg kan gøre, selv om Sunny, muligvis ikke har nåret at lave et kuld, sammen med Zette…

De 2 drenge er nogen børster, mon ikke der bliver lidt mere ro på dem nu…

Hanne du må lige rette din overskrift - læste den lige hurtigt og fik det til noget med karate [smilie=hate-asd.gif]

Lad os håbe det hjælper [smilie=hate-smile.gif]

Ja Aslan er også blevet kastrat i dag, som han skulle iflg. kontrakt.

Var dine to påtænkt til avl???

Skal jeg egentlig sende et “bevis” på at det er gjort til opdrætter?

Hun vil sikkert helst ikke høre noget fra eller om mig hvis hun selv kunne vælge.

Hvis der ikke står noget i kontrakten om at hun skal have “bevis” for det, ser jeg ingen grund til at du skulle sende noget til hende - nu når i ikke er på talefod alligevel…

Hej Mai

Sunny som er min Maine coon, var købt til avl, men da han var så fertil, til han bare gik og var stresset, synes jeg det var synd…
Eros, er en hankat fra egen avl, som ikke er blevet solgt, han har lavet et kuld her hjemme…
Men er dog lidt ked af at jeg blev nød til at tage valgte at også kastarerer ham, da han har udvirklet sig til en smuk skovkat…

Men når de stresser, kan jeg ikke holde ud, det er synd…
og jeg kan ikke bære i mit hjerte at de skal lukkes fra

Det med, om du skal give opdrætten besked, tja… som du skriver er i jo ikke på talefod… hmm svært at svare på, som opdrætter…
Gør som du selv føler…

Netop pga. alt det med opdrætter, så er det jo vigtigt at jeg har min sti ren, men der står ikke noget om at jeg skal kontakte opdrætter blot at jeg forpligter mig til at få det gjort inden han er 12 mdr. og det har jeg jo så gjort.