Så er sommerferien booket

hejsa

så fandt vi endelig ud af hvor årets sommerferie skal gå hen.

det blir så fedt, der er stadig pladser så er der nogle kattegale der vil med er det bare at bestille

-LOL-LOL-LOL-LOL

OK - jeg måtte altså lige kigge en ekstra gang - hvor er det gennemført :klapper::klapper::klapper:

:tihi:

Hold da op Johnny, så skal vi jo det samme sted. Det skal nok blive hyggeligt :thumbup:

jeg forstår den altså ikke :ups::ups:

HA HA
Det bliver da noget af nogle oplevelser :smiley:

du har sikkert læst om alle de pirater fra især Somalia der angriber handelsskibe ?

Her går vi lidt i den anden grøft - vi turister lejer en luksusbåd med påmonteret tungt maskingevær og så sejler vi laaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt op og ned ved Somalias kyst og venter på at piraterne skal komme så passagererne på luksuslineren kan få lidt target-practise -LOL

våbenleje, fri ammunition og lovning på mindst to hijacking forsøg er med i prisen - ellers får man halvdelen af sin pris retur :smiley:

Den side tager SÅ grundigt pis på hele situationen - den er hylemorsom :slight_smile:

Loool hvor godt :klapper:
Meeeen jeg tror alligevel at jeg springer over :sshh:

-waytohot:ferie01::plask:

God tur, Johnny…

Der er ikke noget så godt som en aktiv ferie, hvor man kan møde lokalbefolkningen :klapper:-LOL

Johnny - nu får vi dig vel hjem igen???

:ikkemig::ikkemig::ikkemig::ikkemig:

[quote=Eva;188956]Johnny - nu får vi dig vel hjem igen???

:ikkemig::ikkemig::ikkemig::ikkemig:[/quote]

jeg er squ ikke sikker:p, overvejer faktisk at slå mig ned som pirat dernede-høhø

I betragtning af hvor mange der betaler - så er det sgi da også lukrativt…

men den side der - det er en af de mest gennemførte “trolls” jeg nogensinde har set… viste den til PP - han flippede helt ud… han ELSKER den !!

takker J :slight_smile: