Så er Thyra intetkøn

Så har jeg hentet den lille perser tøs hjem, fra dyrehospitalet.
Dyrlægen mente nu nok hun var ægte, jeg havde jo sagt blanding til papirerne til øretattoo.

Hun er lidt omtumlet, og sover ligenu i arm med Anna.

Dyrlægen (en sød dame), sagde hun var en fin lille kat, der dog manglede lidt sul på kroppen.
Hun vejer 2025 g.

Det var godt vi kom afsted og få hende neutraliseret nu, for der var en “overraskelse” der inde.

3 små fostre på ca. 4 uger.

Dyrlægen sagde hun så ret medtaget ud indeni, og mente at hvis hun havde fået lov til at gå tiden ud, ville det helt sikkert have givet komplikationer under fødslen. Noget med meget arvæv.

De er gået ind fra siden, så hun har bare et lille sår på 2-3 cm.

Men føj for søren hvor var det ikke sjovt.
Lille Thyra “græd” da hun blev puttet i buret, så det resulterede i at jeg også begyndte at stortude, og blev hos hende til de lagde hende til at sove.

Så gik jeg ellers og bed negle (og tudede, men det siger jeg ikke til nogen, det er sgu for pinligt) i et par timer, til jeg måtte hente hende igen.

Og da vi kørte hjem fra doktor dyr, gjorde jeg noget, som jeg ellers altid opponerer iimod.

Jeg sad med hende i armene istedet for i transportkassen. Puha fy Dorte, men hun græd simpelthen så hjerteskærende hver gang jeg forsøgte at putte hende i kassen.
Jeg tror hun lider af separationsangst.

Kan dyr egentlig lide af det?

Nå, men det er da gået godt, og Thyra er nu vaccineret, øretatoveret og neutraliseret.
Så fra I morgen, får hun lov at færdes i hele huset på ligefod med de andre misser, og får lov at komme ud i løbegården hvis hun tør.

Indtil nu har hun boet på datterens værelse, og kun fået lov at være lidt rundt og snuse sammen med os. (simpelthen fordi jeg får en fandens ballade med at lukke katte ud, når jeg nu er nød til at lukke kattelemmen for udgående i nogle uger)

Nu vil jeg også sove en time med Thyra og datteren, for jeg har ikke lukket et øje i nat, af spekulationer over at skulle have nullemissen i narkose.

For fanden hvor er man egentlig pyldret med de “dumme” kræ.

Hilsen Dorte og de 20 nussemisser.

Du er ingen af de benævnelser, du skriver…du er blot en god katteejer…den benævnelse glemte du. -høhø
Håber alt går godt og I får sovet ud. -thumbs

Enig -thumbs

Selvfølgelig er man pylret med de kræ, -HUG det er jeg også. Håber hun snart er ovenpå igen det lille pus -jegkrydser

Jeg synes bare det er godt at være pylret med de kræ, så tager man forhåbentligt ordentligt vare på dem -thumbs
Godt at høre at hun nu er snippet, trist at hun var drægtig, men godt det ikke nåede så langt at hun fik komplikationer af det.

Enig -thumbs
Og hvor er det dejligt, du endnu en gang havde plads til en mis mere -gruppekram

Enig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

Hvor var det godt Dorte - Ellers havde det været seks kuld i en alder af kun to år.

Det er da forståligt, hun ikke ville i transportkassen. Hun forbinder den jo kun med noget ubehageligt. Jeg havde helt bestemt gjort som du.
Lad kassen stå fremme (åben) til daglig med et tæppe over og kom evt. lidt GUF i den, så hun gradvist kan ændre opfattelse af den.

Hvis jeg var dig, ville jeg nu nok vente en uges tid med at lukke hende sammen med resten af flokken. Lad hende først og fremmest sunde sig og falde lidt til først.

Forresten: Fik du hende klippet ned samtidig?

Hej Dorte . . . .

Hvad skulle den lille Thyra dog gøre uden dig -jegkrydser når hun kommer til sig selv har hun det bedre end nogen sinde -forelsket

Thyra blev ikke klippet.

Hun er nemlig dejlig nem at rede, og dyrlægen havde dårligt tid, jeg blev nemlig tryllet ind i en travl dag.

Hun er vågen og ved godt mod, hun spiser, med god appetit, og tigger efter mere.Jeg giver hende kun lige lidt af gangen for at hun ikke skal forsluge sig.

Hun har jo hilst på en del af de andre katte, og det går fint. Mine reagerer egentlig ikke rigtigt på at der er en ny. (de er så vant til det, at de nærmest bare kigger med et blik der siger: “nå, er det en til der skal bo her”?.)

Manfred, den gamle er som sædvanligt blevet blind, men det gør han hver gang der kommer en ny kat. Han kan simpelthen ikke se dem de første 14 dage. Støttepædagogen Elmer, har vasket hende, og hun har vasket ham tilbage, så han får lov at “følges” med hende lidt.

Jeg lader hende måske nok blive på værelset et par dage, og så lukker jeg Elmer eller Karla ind til hende, så hun ikke er så alene.

Hun er ked af at være alene, og jeg tror ikke tidligere ejer har brugt meget tid på at nusse hende, for hun er helt enormt i underskud med nus.

Hilsen Dorte og de 20 nussemisser.

Nååerh godt at høre at det er gået fint -thumbs Håber hun snart er helt frisk igen !

dejligt at høre hun er ovenpå igen… godt det lille pus ikke mere skal være i nusseunderskud… :slight_smile: !!

Hvor er det dejligt at høre at endnu en misser har fået et dejligt og kærligt hjem ved dig Dorte -love Godt narkosen gik godt, og hun fik de små fostre ud inden hun var blevet mor en 6 gang på 2 år -blåblå Hold os endelig opdateret, og når mispigen er klar, så også fotos -thumbs

Enig -thumbs

x2

Hvor er det godt det hele gik som det skulle og så kan jeg kun byde velkommen i klubben Tude Marie;o)) Jeg har det præcis som dig, når en af mine små skal til dyrlæge.
For ikke så længe siden måtte jeg lade en af mine små hitter gå til Regnbuebroen, da hun var født med en defekt, som ville skade hende når hun blev størrer. Jeg lod hende sove mens hun havde det godt og ikke om måske 3 mdr. hvor det ville begynde at gøre ondt på den lille når hun skulle spise. Hun var meget skæv i hovedet. Gæt hvem der stortudede hele vejen hjem, selvom jeg godt vidste det var det rigtige jeg havde gjort.
Nus lige din dejlige lille missepige fra mig.
Knus Elin

Hvor er det godt at høre at hun har det godt nu… -thumbs

Jeg kunne ikke være mere Enig -thumbs

du skiver godt nok i overskiften at hun er intetkøn… -høhø

Jeg vil påstå et postulat der siger hun er stadigkøn… -høhø

Enig -thumbs

x2[/quote]

x mange…det helt rigtige sted til den lille dame -forelsket

Det tror jeg IKKE på - Jeg vil se et billede af hende først -høhø