Så er Tuttelutterne næsten 12 uger

Ja, så har vi “desværre” allerede nået den tid hvor Tuttelutterne snart flyver fra reden. Hvor pokker er de 12 uger dog blevet af ? :ked:

Men I skal da ikke snydes for et sidste gensyn med dem alle 4…store kraftige børn, og rigtig teenagere med ranglede kroppe og store ører…men de spinder, spinder og spinder, og er bare så kærlige og glade missebørn. Deres nye ejere kan godt glæde sig.

Først beholderpigen … Chicabee Tai Chi :hjerte:(hende får i jo nok lov at følge lidt endnu :høhø: )

Så er der de 2 blå tvillinger, som skal bo sammen - og gudskelov for det - de er uadskillige.

Og drengen alene :hjerte:

Og pigen :hjerte:

Og så vores altmulig mand Tenzii - altså magen til hjælpsom dreng har man aldrig mødt. Han kan feje, sortere flasker, spille playstation og hjælpe far på kontoret. Han eeeelsker kød - og heldigt for ham at hans nye mor arbejder på Tulip slagteri :høhø:

Hvor ser de dog dejlige og lækre ud

Alt mulig held til dem med deres nye familier

:besvimer::inlove::hjerte::wehuu:

(Siger vidst mere end ord.)

Hvor er de blevet store - og stadig dejlige. Held og lykke til dem, når de skal ud i den store verden. :slight_smile:

Åhhhh de skulle ikke komme forbi her da, så var de katnappet på stedet :wehuu:

Så kan en kat da vist ikke blive ret meget mere nuttet!!! :wehuu::wehuu:

JEG VIL HAVE EN BIMSE IGEN!!! :inlove:

Neejjjj ha, hvor er de vokset siden jeg så dem sidst:)
Jeg drømte faktisk her forleden,at jeg fik de tre af dem:D jeg var knust da jeg vågnede og fandt ud af at det hele bare var en drøm… Øv øv:(

Men så vil jeg da glæde mig til at sige hej til “lille” Chai Chi igen:hjerte:
Jeg ønsker dem alle al held og lykke fremover!

LÆKRE LÆKRE tænk at de allerede er 12 uger VILDT, lækkert kuld helt sikkert :hjerte:

De er smukke hver og én :lovelove:

Aiii det er godt at læse to kommer ud sammen, det må da næsten være en hver opdrætters drøm når det sker…:hjerte:

Men for filan hvor er de dejlige alle sammen:inlove:

[QUOTE=Helene;594665]Aiii det er godt at læse to kommer ud sammen, det må da næsten være en hver opdrætters drøm når det sker…:hjerte:

Men for filan hvor er de dejlige alle sammen:inlove:[/QUOTE]
Vi har altid været så heldige at der i næsten hvert kuld er 2 som er rejst sammen…jeg blir bare så glad hvergang 2 skal bo sammen.

De ser bare så søde og bløde ud :hjertehop: Åh det må være hårdt at skulle sige farvel til sine små babyer. Håber de har fået nogle rigtig dejlige og kærlige hjem :slight_smile:

De er jo slet ikke til at stå for, bedårende små pelstotter :wehuu:

Hvor er de bare skønne :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Og tiden går altid alt forhurtigt, lige født og så er de pludselige rejse klare .

Ihhh for pokker Camilla …

De er sku da SÅ dejlige - Og 12 uger går stærkt, men I har jo som opdrætter fundet det bedste hjem til dem :slight_smile:

Held og lykke til mislingerne :hjerte:

Ja, jeg ved det godt, jeg gentager mig selv - men Camilla altså, du har altid så smukke killinger (og katte) det er kræs og ren øjenguf. :hjerte:

Men ingen sorte fødder denne gang, de var nu også aldeles charmerende - fx. skønne, lille Lullu Belle med 4 symmetriske sorte fødder :wehuu:

[QUOTE=Jane K;594724]Ja, jeg ved det godt, jeg gentager mig selv - men Camilla altså, du har altid så smukke killinger (og katte) det er kræs og ren øjenguf. :hjerte:

Men ingen sorte fødder denne gang, de var nu også aldeles charmerende - fx. skønne, lille Lullu Belle med 4 symmetriske sorte fødder :wehuu:[/QUOTE]

Tak søde Jane…LulluBelle bor faktisk lige i nabolandsbyen 2 km herfra. Hun er bare så smuk som voksen. Men men, jeg har jo fået et lille ups kuld hvor vi jo igen har fået sorte tæer…og det er faktisk ganske kært.

hvor er de bare guddommelig lækre Camilla - yummi…Syntes din beholder er den smukkeste af de 4, så forstår godt dit valg

KH Heidi, en Chicabee fan

[QUOTE=Con Meo;594742]hvor er de bare guddommelig lækre Camilla - yummi…Syntes din beholder er den smukkeste af de 4, så forstår godt dit valg

KH Heidi, en Chicabee fan[/QUOTE]

Tak Heidi…vi må jo beholde lidt efter mor Fanny. Hun blev snippet i mandags…så der kommer ikke flere børn derfra.

Nuiii hvor er de lækre :hjerte:
Og sikke skønne fotoes af dem :wink: