Så er vi snart 3 uger gamle

Ej hvor er de lækre og søde :slight_smile:

Hmmmm… Ben har lige forsøgt at begå selvmord :S
De er 3 uger og 1 dag gamle i dag og Ben hopper konstant ud af fødekassen og det samme gjorde han for lidt siden.

Jinnee er meget glad for RC Sensible i øjeblikket og hun får selvfølgelig hvad hun vil have, så der står en skål ved siden af fødekassen. Jeg så godt at Ben vraltede hen til skålen, men det bekymrede mig ikke. De har endnu ikke fået tænder og før de begynder at spise skal de lige lære det og sutte på kanten af tallerkenen først og den slags eksperimenteren.

Pludselig så jeg ham så prompte og målrettet sluge et stykke tørfoder! Min reaktion var bare: “Nej, nej, nej” Det er alt for stort til ham - trekanterne er på størrelse med hans øre!

Og han var ganske rigtigt også ved at blive kvalt i det… Han blev ved at forsøge at sluge det helt, men kunne ikke, så jeg greb fat i ham, med bunden i vejret og rystede ham forsigtigt. Det var han ikke tilfreds med, men det hjalp, så han kunne gylpe trekanten op :blegne:

Mon ikke at jeg nok skal få meget fornøjelse af den unge herre fremover? Det er sandsynligvis bare den første af mange episoder med ham, mistænker jeg :besvimer: :høhø:

P.S. Jeg forsøgte bagefter at tilbyde ham lidt vådmad, når nu han så gerne ville have “store-drenge-mad” - men det var BVADR! Han er en rigtig mand og rigtige mænd spiser TØRFODER! :klapper:

Han lyder meget speciel - ham skal du nok få stor glæde af :muhaha:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;585273]Plexiglas er hammer dyrt - måske det næsten kan betale sig at købe en ny med plexiglas.

Vivi er din den almindelige højde eller høj?[/QUOTE]

Min er den høje version - mener det er 90 cm.

Århh hvor er de bare kære de englændere, men uh altså de to blå får stadigvæk mit hjerte til at lige banke en ekstra gang :hjerte:

Ben lyder som en viunderligt kommende bekendtskab for dig :høhø:

Hvor er de skønne i lige denne alder :slight_smile:

:smelter: neeeej hvor er de kære de små babyer :smelter:

Skønne babyer - og ham Ben er da bare en rigtig Aby :tihi:

Teresa

Hvor er de bare skønne :wehuu: