Så er vi snart 3 uger gamle

Og der er gang i os!

:wehuu:
Hvor er de søde :smiley:

Nårh, hvor er de søde :wehuu:
Det er slet ikke til at tro at om et par uger så er de nogle værre bøller :høhø:
Hilsen Lisbeth

Hvor de nuser - de blive da ikke ret længe inde i den kasse :høhø:

:wehuu:
Hvor dejlig har man lige lov til at være!

Selv :høhø:
De to blå har da været stukket af fra kassen siden de var 10 dage gamle :smiley:

[QUOTE=En forhenværende bruger;585139]Selv :høhø:
De to blå har da været stukket af fra kassen siden de var 10 dage gamle :D[/QUOTE]

Det er jo altid mere :høhø: når det ikke er egne killinger …

Lidt sjovt det er de blå - de er måske generelt hurtigere ude ved havelågen?

Absolut :wink:

Jeg tror mere at det er linjer og tilfældigheder end farve. Jeg havde et helt kuld fortyndinger for nogle år siden og de var simpelthen så sløve i deres udvikling i forhold til de killinger jeg plejer at have. De var i samme fødekasse, men fandt ikke ud af at komme ud af den før de var næsten 5 uger gamle.

http://www.kattegale.dk/forum/attachment.php?attachmentid=38541&stc=1&d=1303678174

:tihi: vi er lige ved at lave en sammesværgelse :lol:

Super skønne billeder af smuksakkerne, hvor er de da bare uimodståelige :hjerte:

:hjerte: - de små London’ere :slight_smile: Klart de er hurtigt ude af fødekassen, de skal jo lave ballade i hele hytten!

Dejligt foto, hvor de alle hænger ud over kanten - de vil ud og opleve livet :tihi:

Nujjjj… de er altså bare… dejlige i mangel af bedre ord :hjerte:

Dem skal du nok få meget fornøjelse af :høhø::høhø::høhø:

Meeeen, hellere en hel del ballade end en flok sovepuder :juhu::wehu:

:inlove::inlove::hjerte::hjerte::inlove::inlove::hjerte::hjerte::inlove::inlove::hjerte::hjerte:

Hvor er de skønne :wehuu: og det er jo bare dejligt der er godt gang i dem, sådan skal det jo være :høhø: Det skal nok blive festlligt.

Her i huset er kravelgården snart ikke sikker nok, og de bliver 4 uger i morgen.

[QUOTE=Wijelo;585245]
Her i huset er kravelgården snart ikke sikker nok, og de bliver 4 uger i morgen.[/QUOTE]

Så har du sikkert en med metalgitter? Min kravlegård kan holde dem inde til de er 7-8 uger - enkelte kuld kan holdes længere.

nemlig, og Morten har også lovet at sætte plexiglas på indersiden, for til abyer er tremmer altså bare for nemt :surrender: :smiley:

Hvor er de dejlige.

Mon ikke du får brug for et kuld artige Norske sovkattekillinger til at opdrage lidt på dem.

De er bare dejlige :hjerte: - og skal nok få sat gang i huset om ikke så længe. :slight_smile:

Plexiglas er hammer dyrt - måske det næsten kan betale sig at købe en ny med plexiglas.

Vivi er din den almindelige højde eller høj?

Jeg er bare spændt på om jeg for første gang i lang tid får brugt min kravlegård.

De sidste par kuld jeg har haft har jo været på Mayday - og hun havde helt sin egen idé om tingene. Hun skulle altid føde på skødet af mig og efterfølgende skulle killingerne ikke rigtig bo i fødekassen andet end for en kort bemærkning. Herefter blev de flyttet en gang i døgnet og soveværelset var derfor foret med passende huler til hende og killingerne. Hun afskyede kravlegården, så den brugte vi aldrig, for hun slæbte resolut killingerne om på den anden side af den :muhaha: Mayday’s mor Keyah, var meget på samme måde.

Jinnee er jo en Mayday-datter, men hidtil har hun bare været så nem. Da fødslen startede gik hun selv - helt frivilligt - ind i fødekassen og blev der under hele fødslen :uha: Hun har ikke flyttet sine killinger, så de er stadig i fødekassen i sengen. Så nu er jeg spændt på om hun er lige så nem, når det gælder kravlegården :kryds: