Så fandt jeg også vej herind

Jeg er 21 år, bor i Fredericia, men er oprindeligt fra Haderslev. Jeg bor sammen med min kæreste, min kat, min hund, mine rotter og min kærestes kat.

Til daglig går jeg på International Business Collage Fredericia-Middelfart, hvor jeg er ved at tage en HG som jeg skal bruge for at komme videre med min dyrepasser uddannelse (med speciale i dyrehandel)…

Jeg er desuden også medlem af hittekilling.dk

Lige PT går alt min tid med min ny anskaffede hund, som jo skal lære at være renlig :slight_smile:

Af katte har jeg Rottweiler, som jeg fik hjem som 10 uger, da han mor løb væk da Rottweiler og hans søskende var 8 uger, så min veninde passede dem i baggangen på gården hvor de er født, da ROttweiler så var 10 uger hoppede han frem og bed bonden uden grund, hvilket resulterede i han fik en dødsdom over hovedet, så han måtte hjem til mig før tid…

I dag, lidt over 2 år efter er der ikke et gram aggresivitet i ham, og han er bare en dejlig bamse -høhø

Jeg regner med at begynde at udstille ham i oktober, hvor vores første udstilling bliver i Kolding, om vi fortsætter derefter er helt op til hvordan Rottweiler reagere :slight_smile:

-velkommen I dette glade forum

Hej [bigloony] -velkommen til …

Hej -velkommen

Velkommen til os Kattegale -lazykitty

Hey og stort -velkommen

Dejligt du er med i vores lille kattegale paradis… [bigloony]

Glæder mig til at hygge med dig i debatterne -hop

Knus og mange -pote krammere

-velkommen her til de gale´s forum… håber du hygger dig herinde [smilie=hate-smile.gif]

tak for velkomsten :slight_smile:

Hej Tanja -velkommen

-velkommen

VELKOMMEN -gruppekram