[QUOTE=FinnFrode;918461]Jo vist har han det. Der er to tydelige sorte “spidser” opad, som danner et fint M.
[/IMG][/QUOTE]
Nej, Finn Frode, det kan altså ikke passe. Jeg ved - det er ganske sikkert - at “M”
i panden står for “Maine coon”. Det er der i hvert fald nogen, der har lært mig på
en eller anden udstilling - så kom ikke her
[QUOTE=Charlotte Oeh.;918467]Nej, Finn Frode, det kan altså ikke passe. Jeg ved - det er ganske sikkert - at “M”
i panden står for “Maine coon”. Det er der i hvert fald nogen, der har lært mig på
en eller anden udstilling - så kom ikke her [/QUOTE]
[QUOTE=Charlotte Oeh.;918467]Nej, Finn Frode, det kan altså ikke passe. Jeg ved - det er ganske sikkert - at “M”
Nej Nej Nej… Charlotte og Finn Frode… Det har I fået helt galt fat i…
Det er da fordi profeten Muhammed (fred være med ham) har sat sin hånd i panden på den og efterladt M’et. Profeten Muhammad (fred være med ham) var faktisk katteelsker… Og katten betragtes derfor som en rent dyr af muslimer…
[QUOTE=Nethe;918972]Nej Nej Nej… Charlotte og Finn Frode… Det har I fået helt galt fat i…
Det er da fordi profeten Muhammed (fred være med ham) har sat sin hånd i panden på den og efterladt M’et. Profeten Muhammad (fred være med ham) var faktisk katteelsker… Og katten betragtes derfor som en rent dyr af muslimer… http://muslimmedianetwork.com/mmn/?p=3207[/QUOTE]
Kender godt historien - jeg fortæller den faktisk selv engang imellem.
Der verserer også en med jomfru Maria, så der er noget for enhver trosretning.
Mang Kun, Charlotte, Mang Kun. Det andet har du vist misforstået.