Efter noget tids plagen fik jeg endelig overbevist manden om at vores killing skulle have en legekammerat og her er han så.
Jeg overvejede faktisk at få en langhåret, men endte i stedet med denne internatsmodel. Hvis man kigger annoncer i den blå avis, så kan han faktisk også gå for at være langhåret
Sammenføringen er gået godt. Murphy - vores anden killing vil meget gerne vise, at han bestemmer så han får lige en pote en gang imellem. Til gengæld knurrer den lille ny så. De kan dog sagtens lege ved siden af hinanden uden problemer.
Vores gamle hankat reagerede som forventet. Han kiggede, den lille knurrede og så forduftede han - han skulle jo nødig blive rodet ud i problemer :høhø: Han har dog sneget sig ind og luret lidt et par gange.
Her er så billeder af den lille - han er temmelig svær at fotografere så det er ikke verdens bedste billeder. Han er lidt speciel i farven (synes jeg) Han er gråstribet og sort - med to striber ned af ryggen.
Han er lidt tydeligere markeret i ansigtet end det fremgår af billederne synes jeg…
Og hvis nogen tænker: hvordan er det dog lige de bor, så er billederne taget i vores kælder
Han er rigtig fin. Jeg har selv haft en klassisk tabby med de fineste striber, både på hovedet og ned ad ryggen - og så det flotte hvirvelmønster på siderne. Det er meget smukt.
[QUOTE=Mifle;918389]Nu måtte jeg jo så lige google
Hvis han er tabby skal han så ikke have et M i panden? Det synes jeg ikke jeg kan se?[/QUOTE]
Jo vist har han det. Der er to tydelige sorte “spidser” opad, som danner et fint M.
Så er der godt nok en mørk stribe mellem dem, men den tæller ikke med…