Så fik vi en lille ny

Efter noget tids plagen fik jeg endelig overbevist manden om at vores killing skulle have en legekammerat og her er han så.

Jeg overvejede faktisk at få en langhåret, men endte i stedet med denne internatsmodel. Hvis man kigger annoncer i den blå avis, så kan han faktisk også gå for at være langhåret :tihi:

Sammenføringen er gået godt. Murphy - vores anden killing vil meget gerne vise, at han bestemmer så han får lige en pote en gang imellem. Til gengæld knurrer den lille ny så. De kan dog sagtens lege ved siden af hinanden uden problemer.

Vores gamle hankat reagerede som forventet. Han kiggede, den lille knurrede og så forduftede han - han skulle jo nødig blive rodet ud i problemer :høhø: Han har dog sneget sig ind og luret lidt et par gange.

Her er så billeder af den lille - han er temmelig svær at fotografere så det er ikke verdens bedste billeder. Han er lidt speciel i farven (synes jeg) Han er gråstribet og sort - med to striber ned af ryggen.

Han er lidt tydeligere markeret i ansigtet end det fremgår af billederne synes jeg…

Og hvis nogen tænker: hvordan er det dog lige de bor, så er billederne taget i vores kælder :smiley:

Hold da op han ligner min lille ny …

Men Tillykke med ham han er skøn :wehuu:

Ih, hvor ser de begge to fine ud! :hjerte:

Meget smukke stribemisser - tak for kigget. :ok:

[QUOTE=Kattetøsen-too;918218]

Hold da op han ligner min lille ny …

Men Tillykke med ham han er skøn :wehuu:[/QUOTE]

Ja, det er da helt vidt. Min første tanke var lige, hvor han hun det billede fra - det har jeg da ikke lagt på :smiley:

Hvor er din fra? Den er vel ikke fra Svendborg dyrehospital?

Nej den er født i et privat hjem i Galten …

Sikke dog en smuk lille en, hvor er han er kær (Det gælder forøvrigt også den anden skønhed der er billede af):wehuu:
Tillykke med ham:)

Hvor er han dog sød, tillykke med ham :slight_smile:

Hvor er de dog søde begge to :slight_smile:

Hvor ser han skøn ud, stort tillykke med ham! :love2:

Dejlige mislinger begge to:wehuu::wehuu::wehuu:

Skønne striwer begge to :wehuu:

ej hvor herligt :slight_smile:

STORT tillykke med den lille bebs

lækker misser :smiley:

Tillykke :flag::flag: til jer begge to med de smukke katteunger. :hjerte::hjerte:

Og Mifle - han er jo Klassisk Tabby, og så er der ofte de tydelige striber ned ad ryggen. Det er så flot. :slight_smile:

Hvor er de dejlige begge to :hjerte::hjerte:
Tillykke med misserne :slight_smile:

Hvor er han bare dejlig :wehuu:. Der er altså noget ved stribede katte, der får mit hjerte til at banke lidt mere end ellers :hjerte:.

[QUOTE=FinnFrode;918353]Tillykke :flag::flag: til jer begge to med de smukke katteunger. :hjerte::hjerte:

Og Mifle - han er jo Klassisk Tabby, og så er der ofte de tydelige striber ned ad ryggen. Det er så flot. :)[/QUOTE]

Tak, så lærte jeg lige lidt der :slight_smile:

Nu måtte jeg jo så lige google :smiley:

Hvis han er tabby skal han så ikke have et M i panden? Det synes jeg ikke jeg kan se?

:klapper:

Han er rigtig fin. Jeg har selv haft en klassisk tabby med de fineste striber, både på hovedet og ned ad ryggen - og så det flotte hvirvelmønster på siderne. Det er meget smukt.

[QUOTE=Mifle;918389]Nu måtte jeg jo så lige google :smiley:
Hvis han er tabby skal han så ikke have et M i panden? Det synes jeg ikke jeg kan se?[/QUOTE]

Jo vist har han det. Der er to tydelige sorte “spidser” opad, som danner et fint M.
Så er der godt nok en mørk stribe mellem dem, men den tæller ikke med… :wink: