Stort tillykke med killingerne, det er bare dejligt når alt går så nemt
Whee - stort tillykke med de fine små. Er de alle blå som mor? Eller er der en tabby eller noget imellem?
De er alle blå som mor og far Så ingen farveforvirring her gg Jeg roder nemlig rundt i farverne, men Bri a kan jeg da lige hitte ud af xD
Men striberne på killingerne er bare spøgelsesmarkeringer de forsvinder med tiden
Cemilie - Ah, jeg kunne nemlig ane noget, men ikke helt se det. Men tillykke med alle de små blå pelstotter så
Tillykke med det skønne kuld blålinger. Hvor er de fine-wehuu
Hun er en dygtig missemor det er godt gået-thumbs
Tillykke med de små -love
Nu har vi lige haft dem alle + Røskva til dr Dyr, og de ser bare fine ud alle 5. De tager alle stadig godt på (mindste ligger nu på 131 gr, højeste på 144 gr).
Grunden til vi tog dem til dr dyr, var at jeg synes de gispede sådan en gang imellem. Dyrlægen lyttede på alle 5 og kunne intet finde. Helt normale nyfødte killinger. Så var det hun spurgte mere ind til hvornår de gjorde det og det var jo så når de kom væk fra mor (enten kravlede den forkerte vej eller vi tog dem op). Så konklusionen var at det nok var noget nervøs vejrtrækning, når de ikke lige kunne forstå hvad der skete. Så vi gør nu ekstra meget ud af at tage dem op 2 gange dagligt, så de kan vænne sig til at være i hænder også havde jo bare givet den nybagte mor fred og ro til at starte med.
Nogen der kan fortælle hvad de plejer at gøre når de har killinger?
Bortset fra det gik dyrlægebesøget bare godt. Røskva er bare SÅ glad for sine killinger og hun lå bare og fremviste dem for dyrlægen, som uden problemer kunne tage en killing op og ned igen uden at hun stressede over det Spørg lige om vi var stolte af Røskva
Men kom gerne med lidt råd om hvordan vi lige griber deres prægning an så tidligt her Er det bare at håndtere dem flere gange om dagen eller hvordan gør vi lige?
Er du sikker på at det du tror er gispen, ikke er små hvæs?
Hjertelig TIL LYKKE med de fine små tuttelutter.
-wehuu
Mange gode tanker
Mona
Det er små hvæs xD Har lige snakket med opdrætter og hun var ved at p**** i bukserne af grin over os ^^ Vi har bare overreageret groft Meen nu ved vi da at det er små hvæs og ikke gispen og at killingerne i øvrigt er sunde og raske xD
Troede vitterligt at det var gispen efter vejret, for synes det lød sådan, men de kan jo heller ikke præstere et ordentligt hvæs endnu
Så vi overreagerede, men så lærte vi da det xD
Cemile - heheheh!! Fantastisk. Men I er da i hvert fald opmærksomme på jeres killinger, haha