Så fik vi sne

Skal da lige love for at vi har fået sne på Lolland nu…øv…
Når man ser fotoene her er det altså ikke til at forstå at det er forår i morgen…
Gå væk sne…nu…












12 Synes om

Hold da op! Her på Midtfyn har vi fået sådan ca. 1/4 centimeter.

2 Synes om

Stadigvæk ingenting i Kbh eller Slagelse

2 Synes om

Ej jeg kunne godt bruge lidt af det sne.
Århus nord har vi fået ca. 5mm - lige så det kan anes det er hvidt.

Kulde har vi dog nok af. Føj her er iskoldt.
Brugte lige 30 min. på at få den næsten bundfrosne fuglebad tømt for is og nyt vand i.

2 Synes om

:hmpf:

VI VIL OS HAVE SNE I KØBENHAVN, NÅ

1 Synes om

I må gerne få ALT det vi har fået her, hvert eneste fnug giver jeg gerne væk :laughing:
Jeg gider det bare ikke…
Om lidt skal jeg ud på cyklen og på job, det bliver nok ikke nemt :smile:

2 Synes om

What?? … her er hvidt over det hele, dog ikke i lige så tykt lag, som hos Lisbeth.

alle jer der vil have sne - flyt til grønland… :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye: sne er en omgang bøvl der kun gør en arbejdsdag så meget mere besværlig… :persevere::triumph: her ved Karstoft (Brande - midtjylland) har vi næsten 20 cm og det sneer endnu… :scream::sob: det er simpelthen fælt… selv min fede jyde nægter at gå ud af stalden i dag - så hende og oldenbollen har fået en omgang foder indendørs i dag pga alt det elendige hvide snask… :racehorse::snowflake::snowman_with_snow:

jeg vil have forår, sol og varme, syntes vinteren har været ALT for lang og træls… :sun_with_face::shamrock::tulip:

5 Synes om

Jeg har lovet min dreng, at skulle der ske et mirakel, og der falder nok sne til at kælke på, så holder han kælkefri fra skole. Jeg er så desværre ret sikker på, at det ikke kommer til at ske.

2 Synes om

Vi har i dag arrangeret et større projekt med datteren og sønnen - leje af trailer, afhentning af skabe i HTH, samling af disse, kørsel af skrald til genbrugspladsen.
Heldigvis har vi ikke set skyggen af sne her i Taastrup, for så var det godt nok blevet bøvlet. :slight_smile:

4 Synes om

har været i Tørring og handle, det blæser og fyger kraftigt…var ved at blive blæst af vejen - no, not kiddin’ …inga begyndte bare at skride sidelæns i 15 cm fygesne…en i grøften, en smadret på en mark, og en smadret ved et kryds…d r farligt derude

Det blæser også ret meget her. Det opdagede jeg også, da jeg var ude at køre. Det var tæt snevejr tidligere på dagen, og der er hele tiden snefnug i luften, men hvor de bliver af, ved jeg ikke. Der er mindre sne nu, end der var i morges.

det sublimerer, altså går direkte til gasform i stedet for at smelte…det er vind og gnidningsmodstanden mellem fnuggene der får det til at ske

1 Synes om

Og det sner stadig her…øv

1 Synes om

sne ser flot ud når man er indendøre og ikke har planer om at skulle ud i det, det er vist osse det eneste positive jeg kan sige om det. jeg hader sne og vinter
dog kan jeg så godt lide den kulde vi har lige i disse dage, elsker når man kan mærke frosten og vinden bide godt i kinderne
men altså vi skriver 1 marts og så har det altså bare at være forår

3 Synes om

Så enig…jeg kan heller ikke lide sne og vinter…
Jeg kan nu heller ikke lide den kulde vi har nu…uf siger jeg bare :slight_smile:
Jeg vil have forår og lunt havevejr NU :grin:

1 Synes om

Jeg arbejder på Vordingborg Gymnasium, hvor vi også har elever fra Præstø, Møn og Nordfalster. Og selv bor jeg i Næstved. I går var undervisningen aflyst hele dagen; i dag kæmpede jeg mig vej gennem sneen for at møde 8.10, havde en enkelt lektion med 6 elever ud af 24, hvorefter skolen igen blev lukket :roll_eyes:. Jeg er spændt på hvordan det går i morgen …

1 Synes om

Her på Midtfyn er der som sagt ikke rigtigt noget sne. I går var jeg i Faaborg, hvor der heller ikke var sne. Så talte jeg med nogen, der i går havde været i Svendborg. Der var snekaos. Der er under 30 km mellem Faaborg og Svendborg. Det er virkelig ujævnt fordelt!

3 Synes om

Jeg vil nu kalde det URETFÆRDIGT fordelt :grin:

2 Synes om

Jeg havde en kollega fra Svendborg, som måtte opgive at komme på arbejde i Odense i dag! Jeg skal til møde i svendborg i morgen. Satser på det går.

3 Synes om