SÅ forstår jeg det bedre

I går da jeg kom hjem var der glimmer-piberensere spredt ud over huset. Jeg tro’de det måske var Alex der havde givet dem nogen at lege med, for de lå jo nede i en skuffe, i en pose…

Men…

//youtu.be/C9R6FuuU_AA

som det ses er synderen nu fanget på fersk gerning… :ti-hi:

(ja jeg ved godt kvaliteten er dårlig, det er lidt mørkt her…)

Gud hvor er han herlig ham den lille tyveknægt.

Hvis der ikke er nogen der giver én det man vil ha’,
må man jo tage sagen i egen pote! :venter:

Hvor er han skøn!:tihi:

Bwaaaaahahahahahahahahahahaaaa!!! :lol: Ja man ved vel hvor de gode sager bliver gemt!

Den kloge narrer den mindre kloge :tihi:
Dejlig video af en herlig tyveknægt :høhø:

Han ved bare præcis hvad han går efter den lille skurk!!
-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: brilliant!!!

-LOL -LOL -LOL -LOL
dyyyyygtig misser! :klapper: Har selv en skuffeåbner, de kan bare være SÅ frække de siatalere :tihi:

Hvor er han dygtig! :ok: Han har da luret hvor du gemmer sagerne :muhaha:
Du skal bare gøre som mig… jeg har så meget proppet i mine skuffer at jeg har svært ved at åbne dem… :wink:

:thumbup::thumbup::thumbup: Han er hamrende dygtig, og ja jeg har også en skuffeåbner :tihi:
Mine skabe i min skænk er desuden bundet sammen, for ellers har jeg også katte der :dokdok:

Jeg er vild med mis der er så frække og opfindsomme

HahA frække mis!! Og hvor passer musikken bare PErfekT!

.oO jeg er glad for at jeg har mindre intelligente… øhhh opfindsomme katte Oo. Fnis!

[QUOTE=Margrethe;723488]HahA frække mis!! Og hvor passer musikken bare PErfekT!

.oO jeg er glad for at jeg har mindre intelligente… øhhh opfindsomme katte Oo. Fnis![/QUOTE]

Tak :slight_smile: melodien var en jeg lavede for et års tid siden og jeg blev enig med mig selv om at den ville passe godt her fordi der er noget stumfilmsmusik-agtigt over den G
(den fulde version er her: Jumping Rats - YouTube :slight_smile: )

Og jeg er ret overrasket over Stevie… han plejer ikke at være den skarpeste kniv i skuffen… men måske han bare har ladet som om han var dum så han ikke blev mistænkt?

På den anden side så lod han sig overhovedet ikke forstyrre af at jeg sad lige ved siden af og filmede ham :lol:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;723495]
Og jeg er ret overrasket over Stevie… han plejer ikke at være den skarpeste kniv i skuffen… men måske han bare har ladet som om han var dum så han ikke blev mistænkt? [/QUOTE]

haha og netop dette beviser jo at han er den hurtigste knallert på havnen :smiley:

Hahahahha - Hvor er han da bare DYGTIG :smiley:

Han er snu, den Stevie… :smiley:

Og en flot video - den skal da være mørk for stemningens skyld. :ok:

Baaah… det er da bare gået op for ham det snart er jul! (I så måske ikke HVILKEN renser han valgte mellem alle de finde glimmerdimser… ? :tihi: )

Jeg tror såmænd bare han vil hjælpe med at bringe lidt julestemning ind…

[QUOTE=PivC;724319]Baaah… det er da bare gået op for ham det snart er jul! (I så måske ikke HVILKEN renser han valgte mellem alle de finde glimmerdimser… ? :tihi: )

Jeg tror såmænd bare han vil hjælpe med at bringe lidt julestemning ind…[/QUOTE]

Hahaha ja det var typisk. Når jeg endelig skulle filme ham (han lavede “tricket” tre gange i træk foran mig, første gang havde jeg ikke kameraet klar, anden gang drillede det, og tredje gang lykkedes det at filme ham Og alle de andre gange havde han valgt glimmer-piberenserne. Men måske han regnede med han fik lov at beholde den hvis han tog en anden? (det gjorde han selvfølgelig osse, som tak for underholdningen :wink: )