Så går vi i opera

Ja det var bisse ikke at ligge billeder ind, men det er lidt mørkt i deres hule, så lys er nødvendig og ja så lukker de øjnene, men må se om jeg kan få taget billeder af dem.

3 Synes om

I lyset af at der ikke er så meget næring i gedemælk og hvor lidt de har fået, fik de intet i går, for at se forskellen.
De er stadig ro i kassen og de har taget 8 - 5 - 7 - 2 - 4 - -5 - 7 g på så det er lidt mindre end dagen før.
lige en frisk video af dem taget lige efter vejning

10 Synes om

Et tillægs spørgsmål, hvad bruger i andre når i støttefodre, pt bruger jeg denne

har dette lager af sutter men endnu ikke fundet en flaske eller andet der passer til det

Jeg bruger dem øverst sat på engangssprøjter fra apoteket.

Klip et lille hul i tutten og evt lidt at længden.

1 Synes om

Jeg har brugt den du viser på første billede denne her gang. Købte den efter @Wijelo anbefalede den herinde. Den har virket rigtig godt denne gang.

Til første kuld brugte jeg en engangssprøfte med påsat ventilgummi, det fungerede dengang, men jeg synes at denne her tut, jeg har brugt denne gang fungerer bedre for mig. Det kan jo sagtens være variabelt fra person til person hvilke “værktøjer” man foretrækker :wink:

1 Synes om

Den lille tortiemus med det røde øre :heart: Men sikke hun da må mosle for at komme til :slight_smile:

1 Synes om

Hun er så bedårende, ja hun ville jo have en af dem der var optaget og fik den da også, men heldigvis var han hurtif til at finde den der var ledig :slight_smile:

1 Synes om

Havde jo kontakt til vores dyrlæge lørdags, og ved dagens dyrlægebesøg tog jeg vægtskemaet med og den video der er taget fra morgenen af (mormis og killinger valgt jeg at lade blive hjemme, tænkte ikke det ville være godt at stresse hende med en tur til dyrlægen)
Da de tydeligvis for noget alle samme hos mormis, men ikke nok. Blev vi enige om at fortsætte støttefodring og at gedemælken var god nok, nu de jo ogsåfordi de jo også fik mælk hos mor ( men ja den måtte aldrig stå alene )

Har i dag købt denne flaske som passede fint til sutten og det må jeg sige, de 5 havde ingen problemer med at sutte og der røg 40ml

8 Synes om

12 Synes om

hold da op den nye falske er fantastisk, de fik 2 gange i går og alt hvad de kunne spise, de har taget godt på 13 - 12 - 13 - 11 - 9 - 12 - 10 g kun den første har svært ved at sutte rigtig på flasken, han tygger det i sig. men de har allerede lært at mor er lig med ekstra mad de bliver et frygtelig uro og skrigen lige så snart jeg kommer og roder i kassen.

Tortie tøsen her hun er den første der er på vej ud af kassen :heart_eyes:

11 Synes om

Dejlige killinger. Glæder mig til at se hvordan hende tortien udvikler sig :heart:

1 Synes om

Det lærer de hurtigt, de 3 jeg har støttefodret har virkelig hurtigt været nogle selskabsaber sammenlignet med de andre…:blush:

1 Synes om

Det er svært ikke at blive forelsket :heart_eyes: profil, hage profil og bredden på hovedet vurdere jeg altid i den første uge og der er de alle gode, så nu venter vi spændt på og øre, øreplacering og øjne følger med. Halen er fantastisk ved de 6 af dem. den sidste som er mest perfekt i profil, hage og brede, ja han har ikke andet end en lille knop på halen :cry:

Ja det må jeg sige, så nu håber vi fornuften sejre, når vi skal vælge dem der skal bliver hjemme :tihi:

1 Synes om

Det er det bare. Især når man er killingeskruk :smile: så det er lidt tarveligt at de er SÅ fine de killinger :grin:

Glæder mig til at følge dem alle :hjerte:

1 Synes om

Hold da op hvor det går, de får 2 gange i døgnet med ca 12 timers mellemrum og har det sidste døgn taget 16 - 19 - 15 - 8 - 10 - 19 - 16g på Det er den charmerende tortietøs og sort tabby dreng der har taget mindst på

10 dage
DK JeaTri´s Maria Callas, KBL n 09 - vægt 91g - 151g - 188g
DK JeaTri´s Pavarotti, KBL n 09 - 93g - 155g - 191g
DK JeaTri´s Castafiore, KBL f 09 (24) - 96g - 169g - 204g
DK JeaTri´s Katherine Jenkins, KBL f 09 (24) - 86g - 139g - 160g
DK JeaTri´s Carreras, KBL n 09 24 - 93g - 130g - 153g
DK JeaTri´s Andrea Bocelli, KBL d 09 22 - 93g - 160g - 201g
DK JeaTri´s Domingo, KBL d 09 24 - 83g - 158g - 191g

Indrømmer jeg er ganske godt tilfreds med vægtene på dem også selv om de to stadig er lidt små, men de er ikke tynde.

11 Synes om

14 dage gammel og de stortrives og har taget godt på.
DK JeaTri´s Maria Callas, KBL n 09 - vægt 91g - 151g - 238g
DK JeaTri´s Pavarotti, KBL n 09 - 93g - 155g - 248g
DK JeaTri´s Castafiore, KBL f 09 (24) - 96g - 169g - 256g
DK JeaTri´s Katherine Jenkins, KBL f 09 (24) - 86g - 139g - 214g
DK JeaTri´s Carreras, KBL n 09 24 - 93g - 130g - 213g
DK JeaTri´s Andrea Bocelli, KBL d 09 22 - 93g - 160g - 259g
DK JeaTri´s Domingo, KBL d 09 24 - 83g - 158g - 241g

de er i løbet af weekend blevet passet herhjemme af min søn, mens vi var på show.
Da jeg gav flaske i går aftes og her til morgen. Var det kun de 3 af dem der reelt ville have og suttede ordentlig, de sidst 4 tyggede bare på sutten.

Der skulle lige nyt underlag i kurven, den var efterhånden lidt for pelset, så de puttede lige i senge imens

10 Synes om

killingerne blev flyttet ud på badeværelset i går, de nyder at have mere plads

og de er klar til at erobre den store verden

9 Synes om

killingerne blev 3 uger i går, så kravlegården sat op. mormis er ikke helt tilfreds men killingerne nyder det.

den sidste uge har ikke været den store succes med flasken, de har virket sultne, men har mere tygget på sutten en suttet, derfor valgte jeg at starte op med vådfoder til dem i lørdags, og alle spiser godt, så håber der nu kommer mere gang i vægten på dem.

DK JeaTri´s Maria Callas, KBL n 09 - vægt 91g - 151g - 238g - 292g.
DK JeaTri´s Pavarotti, KBL n 09 - 93g - 155g - 248g - 317g.
DK JeaTri´s Castafiore, KBL f 09 (24) - 96g - 169g - 256g - 309g.
DK JeaTri´s Katherine Jenkins, KBL f 09 (24) - 86g - 139g - 214g - 265g.
DK JeaTri´s Carreras, KBL n 09 24 - 93g - 130g - 213g - 276g.
DK JeaTri´s Andrea Bocelli, KBL d 09 22 - 93g - 160g - 259g - 326g.
DK JeaTri´s Domingo, KBL d 09 24 - 83g - 158g - 241g - 298g.

10 Synes om

Hvor er de kære i den video :heart:

1 Synes om