Så gik Ice i løb!

Hej Allesammen

Nu må i gerne krydse fingre for mig… eller dvs sende positive frække tanker i Naldo’s retning!!

Naldo flyttede ind her d. 6 december, og Ice har været i løb 2 gange siden han flyttede ind, uden han har vist hende nogen former for interesse, ikke at jeg havde regnet med han ville…

Sidste torsdag gik min 7½ mdr gamle Ingeborg i løb, og da Naldo udviste mere interesse for hende end hvad godt var måtte han komme i et rum for sig selv…

I dag er Ice igen gået i løb, og hun er nu kommet på Naldobesøg i hans hankattehybel, der skulle jo gerne komme nogen killinger fra de 2 på et tidspunkt! Og håber på at han denne gang vil finde hende lige så interessant som han synes Ingeborg var i weekenden…

send lidt krydsede fingre for at han vil finde hende attrakiv i denne omgang i min retning… be om…

lige et billede af hver af de 2 smuksakker

jamen vi sender alle de tanker, der kan hjælpe, vi kan komme i tanke om

Jamen vi krydser hvad vi kan for de to skønne misser lader amor spille ind.

MVH
Gitte

:kryds::kryds::kryds:

Skønne, smukke misser - det kan da kun blive pragteksemplarer.

-love

uhh hvor jeg håber jeres positive tanker virker… har lige siddet lidt i hankattehyblen sammen med parret, og Naldo snuser intenst til hende, men tror ikke han synes hun er ordentlig “moden” endnu :tihi:

Krydser.fingre.for.godt.resultat:)

Uhh-la-laaaa… Det var lidt frækt til ham handyret!! :smiley:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: herfra for små smukek mislinger -wehuu

Masser af :kryds: herfra til de smukke misser :wehuu:

Jeg :kryds: for at han kan finde ud af det.

Vil du så ikke til gengæld, krydse fingre for at Lærke kommer i løb snart? Jeg venter og venter. :bebe:

Annie.Jeg.krydser.for.dig:)

pssst Susanne:p

Så er damnes løbetid på det højeste… men her ser det ud til at Naldo det store drog kun er til nyfertile ungmøer:tihi:

vi har i hvert fald hverken set eller hørt en parring…

Løbetiden er ikke overstået endnu, og når den slutter må vi jo bare se tiden an… er der jammer i gaden igen ugen efter prøver vi igen!

Han er jo stadig ung, og havde da slet ikke regnet med det var ham der skulle være far til det 1.ste kuld men omstændighederne ville det anderledes, da hankatten Ice skulle ha været sat sammen med desværre måtte sige sit alt for tidlige farvel i juledagene :rip:

nu må vi se hvad tiden bringer… -felixsylvester

-gift-gift

Jeg venter spændt på nyt fra brudesuiten.

:kryds:

Lige lidt nyt fra hankattehyblen hvor Ice stadig er på besøg!!

Hendes løbetid er nu meget kraftig og man kan knap tiltale hende før hun går i knæ :stuck_out_tongue:

Jeg er ikke sikker men tror vi mens vi tilberedte aftensmad overhørte en parring.
Først noget løbetidsjammer fra Ice så stilhed og få minutter efter et par høje miav efterfulgt af knurren, noget damen normalt aldrig gør. Om hun bare har sat ham på plads ved jeg ikke, da vi jo ikke var til stede!!

her efter aftensmaden har jeg siddet ved de 2 lidt, ingen action mens jeg var der men Ice er en smule snasket bag til, sådan geleagtigt med en gullig undertone, noget det sagtens kan ses i den hvide pels… her er jeg stadig novice… kan hunkatte blive det efter endt parring???
bør lige tilføje at det ikke på nogen måder minder om betændelse, det er helt klart med et gulligt skær og har ingen lugt!

lige et lille sidespørgsmål og lidt håb herfra om at der måske er killinger på vej!!

så er der lige lidt nyt herfra…

Ice gik ud af løb for små 14 dage siden og løbetiden er endnu ikke vendt tilbage…
Ice er normalt en meget løbende dame og der er kun 6-7 dage mellem hendes løbetider…

lige nu venter jeg på røde dutter… eller tilbagevendende løbetid

:kryds:

jah præcis :kryds::kryds::kryds: