'Så gør vi sådan når vi tigger for far, tigger for far, ti...'!

Støjsender af Guds nåde …

https://drive.google.com/file/d/1ghhUA6RAYZQr4s-M1LyZu3wZbig8YXHm/view?usp=sharing

7 Synes om

Kan desværre ikke se den - der står “ugyldig kilde” :gruble:

ÆV! Men NU burde den være der - altså burde … :wink:

PSSSST. Det er underligt, for det ny link jeg har sat ind virker når jeg sætter det ind i en browser, men ser ud til at drille her! Jeg kigger lige på det, og kan jeg ikke få det til at spille, så sletter jeg tråden … og græder hele natten :wink:

1 Synes om

Så fik jeg set den - hold op en speedsnakker, men samtidig utrolig charmerende :smile:

1 Synes om

Støjsender pjat, hun er da bare høflig, du snakker, hun svare. :p:

3 Synes om

Nej Nej @Eva, det er slet ikke speedsnak det der. Kunne lige så godt være en af ori-bæsterne herfra huset når de er i det humør.

Hvor er hun skøn :hjertehop:

2 Synes om

Det er jo en fin klar stemme. :slight_smile:

Hende kan man sagtens hyggesludre med en hel dag. :smiley:

1 Synes om

Åhh hvor er hun altså bare skøn, og sikke én fin stemme hun har. :hjertekat:

2 Synes om

Hvor er hun kær :slight_smile: men forstår du fravælger siatalere hvis du mener hun er støjsender :smiley: :wink:

2 Synes om

Hester er ubetinget den sjoveste, klogeste og sødeste kat jeg nogensinde har haft fornøjelsen af at bo sammen med. At hun så også har en personlighed der slår alt, gør det bare så meget sjovere. MEN når hun ikke er her mere, så er det slut med katte der snakker så voldsomt. Jeg har seriøst ikke ‘fred’ på noget tidspunkt, ment på den måde, at hun ikke helmer før hun ligger hos/på mig. Og det har sin charme … bortset fra når det ikke har det! Jeg tænker nogen gange på hvad jeg skal gøre hvis jeg skal forlade min nuværende bopæl - hvilket desværre kan gå hen og blive aktuelt før jeg håber det, for jeg er sikker på at jeg ikke vil kunne have hende i en lejlighed - klagerne vil sandsynligvis vælte ind. Man skal have set/hørt hende for at forstå hvor massivt hun snakker!

3 Synes om

Enten så kan man have det i hovedet med den “støj” eller så kan man ikke :slight_smile: Jeg har haft en del besøgende i årene der har sukket højt og spurgt hvordan jeg kan holde det ud :slight_smile: Men jeg hører det jo ikke og snakker bare med :wink:

2 Synes om

Det har du helt ret i. Jeg kan mærke på mig selv, at nogle gange er min tolerancetærskel noget lavere end normalt - og så skal jeg tage nogle dybe, dybe vejrtrækninger inden jeg træder indenfor i hytten :wink: MEN, og det er vigtigt: jeg elsker bare den kat, hun er nemlig bare kær <3

3 Synes om

Mon ik der er et sted på landet du kan bo? :heart_eyes:

Der findes naboer derude, som fint kan acceptere lyden af en snakkende kat :slight_smile:
Ellers ville vores naboer vidst have fået en god stak klager :tihi: Vi bor på et kollegie, med både naboer og overboer, men ikke en (udover mig) har kommenteret på naboens kat, der hvis hun kan se sine mennesker fra stuevinduet, kalder så meget på dem, at vi kan hører påtrods af lukkede døre og vinduer :surrender:

Vi kommer godt ud af det med vores naboer, så det var naturligt at kommentere på, en dag hvor de syntes det var hyggeligt, at jeg gik og snakkede med vores Mille uden for :slight_smile: Jeg kan godt følge dig i den, med en lavere tolerancetærskel nogle dage, eftersom Mille elsker at fortælle især mig historier, og gerne som det første når opdager jeg er vågnet om morgenen :tihi:

3 Synes om