Så har Nellie født

Kæmpe til lykke med de fantastisk smukke babyer :wehuu: og tak for nogle fantastiske billeder :hjertehop:

Årh hvor er de bare dejlige :hjerte: Stort tillykke!

Stort tillykke med 6-lingerne :flag: :flag:

:wehuu:

Stort tillykke med de 6 skønheder, hvor er de bare nuser

mvh
Gitte

NUIIIIIII… Babies!!!:wehuu::wehuu:

Hvor er de bare lækre… Kan man overhoved holde fingrene fra sådan nogle små nogle?:ups:

Tillykke med alle sekslingerne :flag:

Stort tillykke med kuldet, Hvor er de bare så søde de små killinger…

[QUOTE=Miss-CFK;628829]Kunne jeg evt. lokke dig til at få taget et billede, så jeg kunne se hele mormis?!
Er lidt nysgerrig over hvordan hun ser ud :ups:[/QUOTE]

Nu viser man sig sjældent fra sin aller-smukkeste side, når man føder … :tihi:
men her er hun … sådan ca. midtvejs i forløbet.
Du kan også se hende ved at klikke på mit banner, som sender dig til min hjemmeside.
Her finder du Nellie (Freja) under hunner.

TILLYKKE med de smukke misser :hjerte:

SOm skrevet på fb, så burde det være ulovligt at vise så nuttede billeder :tihi:

Sikke da en masse dejlige missere! Stort tillykke med dem! :juhu:

Stort tillykke med de 6 dejlige og skønne killinger :hjerte:

[QUOTE=Lindvig;629037]Nu viser man sig sjældent fra sin aller-smukkeste side, når man føder … :tihi:
men her er hun … sådan ca. midtvejs i forløbet.[/QUOTE]

Hun ser da helt godt ud. Skønt billede. :slight_smile:

Tillykke med de fine killinger - glæder mig til at se flere billeder i den kommende tid :slight_smile:

ohhh dear… hele 3 små ko-katte-bebser… hvor er de dejlige :slight_smile: og så har du 3 helt sorte ?

de er SKØØØØØØØØØØØNNE :smelter:

Årh suk ! De er da for dejlige de små kokillinger…
Et stort tillykke med dem.

[QUOTE=Battlestar;629170]ohhh dear… hele 3 små ko-katte-bebser… hvor er de dejlige :slight_smile: og så har du 3 helt sorte ?

de er SKØØØØØØØØØØØNNE :smelter:[/QUOTE]

Der er 1 helt sort, 2 sorte med hvid (hvide hager, bryst og poter), 3 harlekin …
måske er den ene af dem van. Det er er vi ikke helt enige om endnu :høhø:

Når farmand hedder Whiskey … og killingerne ligger sådan her … så må det da kunne kaldes Whiskeybæltet :lol:

[QUOTE=Lindvig;629217]Der er 1 helt sort, 2 sorte med hvid (hvide hager, bryst og poter), 3 harlekin …
måske er den ene af dem van. Det er er vi ikke helt enige om endnu :høhø:

Når farmand hedder Whiskey … og killingerne ligger sådan her … så må det da kunne kaldes Whiskeybæltet :lol:

[/QUOTE]
Helt enig Hanne og måske er det 2 harlekin og en dårlig van(e) :lol:

Hold da op, hvor er de nuttede, især de små muh-misser:hjerte:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Lindvig;629037]Nu viser man sig sjældent fra sin aller-smukkeste side, når man føder … :tihi:
men her er hun … sådan ca. midtvejs i forløbet.
Du kan også se hende ved at klikke på mit banner, som sender dig til min hjemmeside.
Her finder du Nellie (Freja) under hunner.

[/QUOTE] Jeg synes nu, at hun ser dejlig ud!

Tutte-Nutte-MuuuhKO-Mislinger:hjertehop:

Stemningsbilleder … :hjerte: … så findes der da heller ikke noget bedre…!:smiley:

TAAARKKER mange gange!