Så har Nellie født

Hvor er de fine, Hanne
Stort tillykke med dem!!!

Hej Hanne
Tillykke med dine killinger. Jeg synes at sort-hvide katte er så flotte. :hjerte:

Jeg har tilladt mig at fjerne rebet på billedet så Whiskey ikke ser så “hængt” ud. Stakkels mis. :tihi::klapper:
Det kan nok sagtens gøres bedre, jeg har bare hurtigt forsøgt og ikke gjort mig så stor umage med det.

[QUOTE=Kiskan;629332]Hej Hanne
Tillykke med dine killinger. Jeg synes at sort-hvide katte er så flotte. :hjerte:

Jeg har tilladt mig at fjerne rebet på billedet så Whiskey ikke ser så “hængt” ud. Stakkels mis. :tihi::klapper:
Det kan nok sagtens gøres bedre, jeg har bare hurtigt forsøgt og ikke gjort mig så stor umage med det.

[/QUOTE]
Tusind tak Joan det gjorde da bare billedet af whiskey endnu bedre - Jeg har ikke lige lært alt det der billederedigering endnu, så tusind tak for hjælpen - Jeg er sikker på at Hanne bliver mega glad for at du blandede dig, det er jeg ihvertfald :wink:

Du er velkommen Rikke. Jeg kunne ikke holde ud og se Whiskey hænge der.
:slight_smile: :tihi:

Åhhh hvor er de smukke Hanne!
Tillykke med dem alle sammen.

Stort tillykke med det flotte kuld :slight_smile:
Hvor er det et flotte billeder af mormis og baby´s , det ser godt ud med en hel række i sort og hvidt og et skønt billede af den stolte far mis også :hjerte::hjerte::hjerte:

:tak: Joan fordi du redigerede billedet.

Nu ligner Whiskey ikke en “hængt kat” mere :tihi:

Jeg er så super-glad for “mine” killinger og mor-mis Nellie er SÅ stolt.
Hun og killingerne ligger i fødekassen på vores 1. sal og hygger sig.
Alle har det godt og trives i bedste velgående :love2:

I går (og i dag) har jeg båret hende ned i haven … hun forlader jo ikke frivilligt sine killinger … hvor hun har rendt lidt rundt, og trukket friskt luft.
Efter 5-10 min. siger jeg: “Nellie skal du op til mislingerne - de siger iiiiiivvv-iiiiivv”
Nellie spidser straks ører, og løber hen til døren op til førstesalen.
Det er så sødt :love2:

Tillykke med familieforøgelse, en pæn stak der kom :slight_smile:

KH
Linda

Stort tillykke med de 6 - de er vældig kære! :hjerte:

Stort TILLYKKE med hele Whiskey bæltet !!

Nuiiii, hvor er de lige til at :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dygtig mormis!!! :slight_smile:

Jeg glæder mig til at følge dem :slight_smile:

Kram Gitte

Hanne har I fundet ud af, om nr 1 ko-mis er en harlekin eller en dårlig van(e) :?

Ha ha ha ha - min mands joke hænger ved.
Da killingen var født, sad vi længe og snakkede om, om killingen mon var harlekin eller van.
Pludselig sagde min mand: Det er måske bare en dårlig van(e) :klapper:
(min mand er rap i replikken og har en MEGET tør humor)

Jeg forsøger at tage billeder af killingerne lige nu, men batteriet på kameraet løb tør … er sat til opladning.

Jeg lægger nogle billeder ind senere, så er der måske nogle der vil komme med et bud (eller to)

[QUOTE=Lindvig;629744]Ha ha ha ha - min mands joke hænger ved.
Da killingen var født, sad vi længe og snakkede om, om killingen mon var harlekin eller van.
Pludselig sagde min mand: Det er måske bare en dårlig van(e) :klapper:
(min mand er rap i replikken og har en MEGET tør humor)

Jeg forsøger at tage billeder af killingerne lige nu, men batteriet på kameraet løb tør … er sat til opladning.

Jeg lægger nogle billeder ind senere, så er der måske nogle der vil komme med et bud (eller to)[/QUOTE]
Ja det glemmer jeg aldrig - Den var sgi god :lol: