Så har vi sørme fået stamnavn

Der lå et brev fra JYRAK i vores postkasse i dag, og sørme om ikke det var et certifikat på vores stamnavn, som vi sendte ansøgning om 26. oktober. Så det er gået pænt hurtigt.

Vi fik vores første prioritet, så fremover er vi kendt som

DK Vorbeck

Nu har vi navnet, og så må vi se, om vi med tiden får mod på at starte et opdræt. Det er ikke noget, der ligger lige rundt om hjørnet i hvert fald, men man kan aldrig forberede sig for meget :slight_smile:

/Flemming

Tillykke…håber der kommer nogle fine og sunde mislinger med tiden :wehuu:

TILLYKKE med det fine navn :slight_smile: Dejligt at i kunne få jeres første prioritet :slight_smile:

Tak, vi er også super glade :smiley:

/Flemming

Hjertelig til lykke…:flag:

Det er et godt navn; som er nemt at huske…:wehuu:

[quote=Flemming;295024]Der lå et brev fra JYRAK i vores postkasse i dag, og sørme om ikke det var et certifikat på vores stamnavn, som vi sendte ansøgning om 26. oktober. Så det er gået pænt hurtigt.

/Flemming[/quote]

Og så har de endda ligget her og ventet på at blive sendt siden sidste uge…så det er gået lyn hurtigt.

Tillykke med at I fik 1. prioritet :flag:

[quote=Chicabee;295135]Og så har de endda ligget her og ventet på at blive sendt siden sidste uge…så det er gået lyn hurtigt.

Tillykke med at I fik 1. prioritet :flag:[/quote]

Tusind tak. Så slap vi også for at spekulere over, om vi kunne have fundet på noget bedre til 2. og 3. prioritet.

Det er virkelig hurtig ekspedition! Gid det var sådan alle steder :slight_smile:

/Flemming

tillykke med jeres 1 prioritet :slight_smile:

jeg fik 14. prioritet … weeeeeeeeeee :slight_smile: så jeg er rigtig glad på jeres vegne :slight_smile:

Niiice… Det var hurtigt og dejligt at I fik jeres første prioritet :slight_smile: Stort tillykke

Tillykke med stamnavnet :slight_smile:

Tillykke med det :slight_smile:

Jeg har også søgt stamnavn, d. 11/9 og fik så afslag, men søgte igen 20/10, så det var da underligt jeg ikke har hørt noget fra dem endnu…

Øv øv.

[quote=Camilla;295360]Tillykke med det :slight_smile:

Jeg har også søgt stamnavn, d. 11/9 og fik så afslag, men søgte igen 20/10, så det var da underligt jeg ikke har hørt noget fra dem endnu…

Øv øv.[/quote]

Fik du afslag ??? …Mener du ikke at dine ønskede stamnavne ikke blev accepteret ?

Jo jeg mener, at jeg fik afslag på de navne jeg havde ansøgt om i første omgang. Nu har jeg søgt 5 nye, så venter spændt på om nogle af dem bliver accepteret.

Stort tillykke med jeres stamnavn. :flag:

Vi søgte på FIFé opdrættere på fifeweb.org for at se, om der var nogen, der havde identiske eller lignende navne, inden vi søgte. På den måde kunne vi undgå at ansøge om navne, som i forvejen var registreret:

/Flemming

Tillykke med jeres fine stamnavn :flag:
Jeg synes, det er nogle dejlige harmoniske farver I har valgt til hjemmesiden.

Tillykke med jeres flotte stamnavn :flag:

[quote=Flemming;295571]Vi søgte på FIFé opdrættere på fifeweb.org for at se, om der var nogen, der havde identiske eller lignende navne, inden vi søgte. På den måde kunne vi undgå at ansøge om navne, som i forvejen var registreret:

/Flemming[/quote]

Tak for tippet, jeg kender godt siden :slight_smile:

Var bare så uheldig, at der i forvejen fandtes nogle katterinavne som lå meget tæt op af det jeg havde søgt. Jeg søgte fx. navnet Shafra - der findes et som hedder Shafira. Søgte også Mesopotamien - Der findes noget som hedder Misapotanien… Navne som ligger meget tæt op af det jeg havde valgt, men ikke fremkommer ved søgningen, heller ikke søgning på første eller sidste del af navnet.

Men håber jeg hører fra dem igen snart, ellers tror jeg at jeg vil ringe til dem. Håber ikke jeg skal diske op med 5 nye, det er rigtig træls når man ikke kan få det man vil have…

Men rigtig fedt for jer, at I fik første prioritet :slight_smile:

[quote=Camilla;295644]Tak for tippet, jeg kender godt siden :slight_smile:

Var bare så uheldig, at der i forvejen fandtes nogle katterinavne som lå meget tæt op af det jeg havde søgt. Jeg søgte fx. navnet Shafra - der findes et som hedder Shafira. Søgte også Mesopotamien - Der findes noget som hedder Misapotanien… Navne som ligger meget tæt op af det jeg havde valgt, men ikke fremkommer ved søgningen, heller ikke søgning på første eller sidste del af navnet.

Men håber jeg hører fra dem igen snart, ellers tror jeg at jeg vil ringe til dem. Håber ikke jeg skal diske op med 5 nye, det er rigtig træls når man ikke kan få det man vil have…

Men rigtig fedt for jer, at I fik første prioritet :)[/quote]

Øv hvor træls :frowning: Vi syntes, det var svært nok at finde 3. Krydser fingre for, at du snart får dit stamnavn - og vel at mærke et, du gerne vil have, selvom det lå længere nede på din liste.

/Flemming

[quote=Mislingen;295592]Tillykke med jeres fine stamnavn :flag:
Jeg synes, det er nogle dejlige harmoniske farver I har valgt til hjemmesiden.[/quote]

Tusind tak :tak: Farverne må Jane tag kredit for. Det er hende, der har været guruen bag det meste af hjemmesiden. Jeg vil kun være bekendt at tage kredit for programmeringen af galleriet :slight_smile:

/Flemming