Så heldig er jeg

Jeg har jo 5 katte der på hver sin vis er “mors mis” og med hver deres personlighed, som jeg jo elsker og værdsætter! Lille Fisen er min mest “diskrete kat” Lille bitte , og aldrig til ulejlighed, dog respekterert af de andre. Hos mig rører hun ved “mor-omsorgsgenet” som slet ikke er nødvendigt, da hun også er husets bevævnede politimand hvis, fremmede kat viser sig på terassen, men lille bitte er hun og i mine 'øjne : Lille Fisen, verdens mindste og sødeste racekat der fortjener meget mere omtale og udbredelse , da de har et supert temp.:thumbup: = Burmeser og kun fylder ½ kat

Cats og C onni

Dejlige Lille Fisen. :hjerte: Det er en utroligt fascinerende race, hvor man kan få “meget kat på lidt plads”… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1168615]Dejlige Lille Fisen. :hjerte: Ja Det er en utroligt fascinerende race, hvor man kan få “meget kat på lidt plads”… :D[/QUOTE]: Ja det er utroligt, at man har fået plads til både en “Labradore” og en" Rottweiler" i den lille kat :høhø: Men de er der begge!!:inlove: og så fylder de ikke meget :slight_smile:

Cats g Conni