Så kan der tilmeldes til Ålborg

Stine - Hihi, så skal du være glad for at det er en jyrak udstilling, de har som regel ok brede gange, til den i Horsens var der godt nok ikke meget plads tlil at komme forbi hinanden :smiley:

Jeg har også sådan en smart bæresele, men kan bare ikke holde ud, at have 6 kg, siddene på maven i ret lang tid :smiley:

Jeg overvejer at tage et smut forbi og hilse på jer :slight_smile:

Stine - Nej, det kan jeg godt forstå, hehe

Annette - Det må du da endelig gøre. Var der forresten ikke noget om at du ville prøve med Innus når han var i form? :slight_smile:

Jo Eva, den er god nok.

Men jeg synes ikke han er klar endnu. Det er jo vitterligt svært at putte nogle kilo på en fertil han GG

Selvom han er en rigtig dejlig ædedolk G

Annette - Ja, det mente jeg jo nok at have læst. Jeg glæder mig meget til at se ham til den tid. Men ja, kan godt forestille mig at det ikke er nemt at få sat noget sul på sådan en hormon-bombe :slight_smile:

Jeg kommer skam osse, selv med en lang weekend i Ringsted-Glæder jeg mig meget til næste… :slight_smile:

Jeg kommer med Naturell’s Dell DeLui gr. 4:D

Plejer der ikke at komme en dommer fordeling nogen dage før, så man kan se hvem der skal bedømme ens kat?? Synes ikke jeg kan finde den endnu :?

Hvis du er heldig er den der nok i løbet af i morgen, ellers må vi bare glæde os til at blive overraskede når vi møder op :smiley:

Jep, den er vist ikke kommet endnu…