Så kom Aslan

I går kom Gitte med lille Aslan. Hun åbnede bare transporttasken og så snart han trådte ud af tasken begyndte han at spinde :hjerte: Der gik lidt tid inden Bambo overhovedet opfattede at der var kommet en killing i “huset”, og virkede lidt chokeret til at starte med. Der kom det obligatoriske hvæs, en smule knurren og et par lussinger, men Bambo mente dog alligevel at Aslan var så spændende at han fulgte efter ham. Aslan gik med høj haleføring på opdagelse rundt i lejligheden, med Bambo bag sig, efterfulgt af Gitte, Thomas og jeg selv, som liiiiiiige skulle tjekke hvordan de reagerede på hinanden, så vi lurede rundt om hjørner lidt i Olsen Banden stil :tihi: Da alt forholdt sig meget udramatisk, turde Gitte godt overlade sin lille guldklump til os. :juhu:

Senere på dagen blev vi mødt af dette syn i soveværelset:

:thumbup:
Og her til morgen har de leget lidt, Bambo vil dog ikke være ved det, se selv hans ansigtsudtryk da jeg tog mobilen frem for at tage billeder af deres leg:

Han ser helt forskrækket ud over at blive taget på fersk gerning i gang med FRIVILLIGT at lege. :høhø:

Anyways: Det går fint med de to, og Aslan har sovet i sengen hos os i nat, Bambo holdt sig i sin kasse. Det virker lidt som om han ikke helt kan finde ud af hvad der vægter højest: At Aslan er KILLING og dermed FAAAARLIG for en stakkels kastrat som ham, eller at Aslan faktisk samtidig også er kastrat, og de dermed er i samme båd - I kan godt se dilemmaet ikke? :tihi: For skal man holde afstand eller lege med? :gruble:

når det var godt at de kan finde ud af det sammen, jeg hvade nu heller ikke forventet andet :slight_smile:

Hæ… man må sige at den der fuldfarvede Brian-klon, som stod så højt på ønskelisten, da er blevet temmelig afbleget :stuck_out_tongue:

Til lykke med fine Aslan… og især til lykke med at det er gået så let at få de to til at synes det er fint at bo sammen… Bare vent til de virkelig bliver trygge og glade for hinanden :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;639841]Hæ… man må sige at den der fuldfarvede Brian-klon, som stod så højt på ønskelisten, da er blevet temmelig afbleget :stuck_out_tongue:

Til lykke med fine Aslan… og især til lykke med at det er gået så let at få de to til at synes det er fint at bo sammen… Bare vent til de virkelig bliver trygge og glade for hinanden :)[/QUOTE]

Ja, men sind går heldigvis foran farve, og så er han jo trods alt pletvis rød :ups: Han er daaaaaaaarjliiig og det er det vigtigste.

Det er dejligt at sammenføringen er gået fint. :slight_smile:

Stort tillykke med ham, hvor er det skønt når en sammenføring går så nemt :thumbup:

Stort tillykke med ham, godt at de hurtigt erblevet venner :slight_smile:

Tillykke ved en vellykket sammenføring - flot Bambo! :rock:

Stort tillykke med en fin sammenføring. Sådan skal det være :tihi:

Teresa

Det er bare så dejligt at se, at de fungerer så godt sammen allerede. :slight_smile: Men jeg havde som sagt heller ikke ventet andet.

Tak for alle billederne du sender, det gør savnet lidt mindre :slight_smile:

Aslan ligger og spinder af mig på badeværelsesgulvet - her er daaaaarjligt køligt når man lige har jagtet en bold rundt i lejligheden :slight_smile:

Aslan fik lige sneget sig tæt på Bambo i sengen i dag, og så lå de sådan i… vel minimum 1½ time :hjerte:

åhh hvor skønt!! Sikke nogle skønne missere… :slight_smile:

HERLIGE billeder og suuuuper skønne missere!!:love2:

Håber det bare fortsætter i samme gode stil med dem:p