Så kom der vand

hejsa

jeg skal da lige love for at vi fik lidt vand i tilst idag, vi var ikke hjemme i ca 2 timer , men da vi vendte hjem var det tydeligt at se at der havde været styrtregn, vores naboer havde næsten alle som en haft strøm-afbrydelse undtaget lige os.
den dumme dumme regn har osse hærget mine smukke spanske marguritter

se billeder her

glemte lige billedet af mine ødelagde marguritter

Hold da op Johnny…:frowning:

Vi ville altså gerne have haft lidt.
Vi fik 2 millimeter - vi ville gerne have haft lidt mere.

jeg ved ikke hvor mange mm vi har fået, men de naboer vi har snakket med her til aften fortalte at det styrtplaskede ned i ca 30 min og buldrede og bragede helt vildt og der lå virkelig meget vand overalt da vi kom hjem

Suukkk, der ville jeg godt ha været… for vil SÅ gerne forsøge at tage billeder af lyn.
Men her kommer sgu aldrig ordenlig lyn og brag :frowning:

Men håber da at dine margeritter bliver pæne igen :slight_smile:

Ja det var noget af en skylle og hagl der kom :open_mouth:

Græsset herude var helt hvidt med kugler… Vandet blev hurtigt til en lang kæmpe dyb vandpytte langs gården herude… Samtidig med at det bragede og lynede helt vildt

Helt vildt!

Johnny - her var det HAGL! Og der kom meget af det, i lang tid og med stor kraft! Og så tordnede det imens.
Et værre vejr. Det larmede helt vildt.

Vi fik kun en meget kort byge, men regndråberne var store og tunge. Det tordnede godt nok også men ikke særlig voldsomt. Det hele var overstået på 10 minutter.

[quote=Eva K;182968]Johnny - her var det HAGL! Og der kom meget af det, i lang tid og med stor kraft! Og så tordnede det imens.
Et værre vejr. Det larmede helt vildt.[/quote]

Det var jo osse i dit område, at to mænd blev ramt af et lyn på en golfbane … den ene døde på stedet :S

-lynogtorden

Hold da op, det må da have været et mindre skybrud - vi fik slet ikke regn i går - solen skinnede.

(men det gør den nu altid, hvor jeg er)

-engel

ahrrrr det var nu i ålborg, små 120 km væk-høhø

vi var i silkeborg mens regnen/haglen gik amok her i århus, så vi aner ikke hvoir slemt det har været, andet end det vi ka se:)

Der kan man bare se … mener bare at de sagde Århus og ikke Ålborg i nyhederne i går … :?

120 km er da osse ‘‘i området’’ :stuck_out_tongue:

Godt I beholder regnen “over there”. Jeg er cykelholdkaptajn i maj måned, hvilket betyder, at jeg cykler 28 km om dagen, og jeg er sart -fin- gider ikke cykle i regn :slight_smile: (eller blæst eller kulde eller … :tihi: …maj måned kan godt føles laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang)

Der kom ikke en dråbe her :slight_smile:
Æv med blomsterne håber de kommer sig :slight_smile:

det stod også ned i meeeeget lang tid her, og det lynede og bragede helt vildt.

Jeg blev fanget i regnen inde i midtbyen…
Det var ret voldsomt, først hagl, og så regndråber så store som… Ja, store…
Heldigvis var det hurtigt overstået, men hold da op nogle tordenbrag der ledsagede regnen…