Så kom killingen hjem!

Nårh hvor er han sød :hjerte:
Dejligt at få en ven :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Skal jeg bare lade Gizmo rende i numsen på Mio hele tiden? Gizmo vil meget gerne lege og får nogle gange skubbet lidt hårdt til Mio (Mio siger ikke noget til det andet end at han løber fra gizmo)

Ja, det synes jeg at du skal… Mio skal nok sige til når det bliver for voldsomt… Og de skal jo lære hinandens grænser at kende på en eller anden måde, og det er immervæk nemmere at de selv lærer det end at du forsøger at lære dem det…
Selvom du godt kan flytte Gizmo evt, så synes jeg i stedet måske at du skal tilbyde nogen godbidder, eller distrahere Gismos opmærksomhed…

Jeg kan huske da jeg fik Alaia sidste sommer, Teddy rendte hende også i hælene og forsøgte at se hvad hun var for en størrelse… I løbet af et par dage var rollerne byttet om, og Alaia var ikke mere end 20 cm bag sin nye storebror som var “GUD” i hendes øjne… G :høhø:

NUUUUIII!!! Hvor er det bare en kær killing- jeg er jo selv på udkig efter sådan en lille størrelse som selskab til min EXO pige og det er bare skønt at en sammenføring kan gå så glat!!

Tillykke med skønheden, hvor er h*n da bare dejlig, hvor endte du med at få skønheden fra ? Lyder til de nok skal få rigtig meget glæde af hinanden.

MVH
Gitte

Nårh hvor er det nogle skønne billeder af sammenføringen :wink:
Hvor er han fiiiiin :hjerte:

Jeg har ham fra Irma Nymann Sørensen i Frederikshavn. Hun tog hele vejen til Vejle for at gøre turen lettere for mig, -det var simpelthen så fint.
:slight_smile:

Nu har han endelig fået så meget ro at han ligger sammen med os i sofaen mens vi ser xfaktor:D

tillykke med den lille ny, dejligt det er gået så godt med sammenføringen:)

Aii hvor er de dog skønne begge to, og den lille Mio der ser bare så kær ud - og dejligt navn iøvrigt, nemt at udtale, godt at kalde osv.:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ih, sikken nogle herlige billeder. Og hvor ser de to ud til at skulle få det godt sammen :smiley:

[QUOTE=Kylesa;561642]Jeg har ham fra Irma Nymann Sørensen i Frederikshavn. Hun tog hele vejen til Vejle for at gøre turen lettere for mig, -det var simpelthen så fint.
:slight_smile:

Nu har han endelig fået så meget ro at han ligger sammen med os i sofaen mens vi ser xfaktor:D[/QUOTE]

Tænkte nok det lignede ham fra Irma, han er da bare rigtig nuser. Vil det så sige at Irma ikke har kuld med i Fredericia, nu han er flyttet hjemmefra ? Havde glædet mig til og nusse dem

MVH
Gitte

Ja, hvordan kunne Majbrit nogensinde være i tvivl om, at Gizmo ønskede sig en legekammerat. :stuck_out_tongue:

Spøg til side - sammenføring kræver altid grundig overvejelse, og alligevel kan man aldrig være sikker på forhånd. Men en ung hankastrat som onkel for en killing plejer at gå rigtigt godt.

Billederne her taler i hvert fald for sig selv om noget, der kun kan være “the beginning of a beautiful friendsship”. Man kan ikke andet end blive glad over at se dem sammen. :smiley:

[QUOTE=GitteS;561690]Tænkte nok det lignede ham fra Irma, han er da bare rigtig nuser. Vil det så sige at Irma ikke har kuld med i Fredericia, nu han er flyttet hjemmefra ? Havde glædet mig til og nusse dem

MVH
Gitte[/QUOTE]

Ja jeg tror alle er solgt nu bortset fra Bruno som er perseren med brunt. Han er altså også bare sød!

[QUOTE=FinnFrode;561734]Ja, hvordan kunne Majbrit nogensinde være i tvivl om, at Gizmo ønskede sig en legekammerat. :stuck_out_tongue:

Spøg til side - sammenføring kræver altid grundig overvejelse, og alligevel kan man aldrig være sikker på forhånd. Men en ung hankastrat som onkel for en killing plejer at gå rigtigt godt.

Billederne her taler i hvert fald for sig selv om noget, der kun kan være “the beginning of a beautiful friendsship”. Man kan ikke andet end blive glad over at se dem sammen. :D[/QUOTE]

Hehe ja, jeg er godt nok meget glad og lettet over det hele og det er jo en rigtig god beslutning!