Så kom killingen hjem!

Så er der kommet én til kat i huset! :hjerte: Gizmo har taget mod ham med åbne poter og har simpelthen været så sød og forsigtig mod den lille fyr.
De har allerede leget lidt og nu ligger den lille og sover mens Gizmo prøver at styre sig for ikke at vække ham.
Jeg tror den lille kommer til at hedde Mio efter “Mio min Mio”-bogen.

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiii :wehuu:

Årh hvor er de begge to dog dejlige :wehuu:

Nej hvor er de to bare kære sammen , stort tillykke med den lille fyr :slight_smile:

Ih… hvor ser det godt ud :slight_smile:

Jeg var jo lidt urolig for at bringe dem sammen, men det er gået bedre end godt! Det er simpelthen så dejligt!:smiley:

hvor er de søde begge 2…dejligt at familieforøgelsen gik så let…men det er jo fladnæser… jeg synes meget sjældent den race giver problemer

Årh altså - sikke billeder af de to dejlige misser :wehuu:

Ja, det ser ud til at passe den store helt fint. Hvor er det godt at se - tillykke. :flag:

Åhhhhr, jeg dåner!!!
:wehuu::wehuu::wehuu:

Stort tillykke…hvor er den fuldstændig uimodståelig!!

For hulan da, hvor er han en køn lille fyr. :wehuu:
Han ser godt nok ud til at være en meget nysgerrig killing, der ikke lader sig slå ud af noget.
Og rigtig dejlige billeder af de 2 sammen :slight_smile:

Ja han er sindssygt nysgerrig og det virker til at han synes rigtig godt om Gizmo. De skal nok blive rigtig gode venner de to :thumbup:

Århh hvor er han skøn…:hjerte:

Tillykke med ham, hvor er det godt de allerede leger sammen:)

Hold da op, hvor er han dejlig …Og hvor er det flot at ‘storebror’ har taget så godt imod den lille Mio ( iøvrigt et smuk navn )

for HULAN da hvor er Mio bare kær!!! :inlove: :inlove: :hjerte:

MUMS hvor dejlig :inlove: - Lykke er at få en lille ven.

Århhh, det ligner billeder af 2 kommende bedstevenner - jeg bliver helt blød om hjertet af billederne.

Tillykke med lille smukke Mio.

Tak, ja de er så søde sammen! Jeg tror virkelig Gizmo har savnet en ven… Da han først så Mio tror jeg næsten han var i tvivl om hvorvidt de var samme race. Han stod bare og gloede og da de så snuste lidt til hinanden gik det vist op for ham fordi så hoppede han glad rundt om lille Mio for at lege.

Hvor er det dejligt at se, at de allerede er blevet bedstevenner :slight_smile: Det er jo altid lidt spændende, hvordan de reagerer.

Åhhhh hvor er han da bare nuser! :wehuu:
Stort tillykke med ham! S