Så kom Knud

Tak for søde Knud, der har givet mig et så fint mønster på mine ben-LOL-LOL
Idag er han fuld af krudt og legesyg som bare pokker. Han vræler så snart han ikke kan se mig og udenfor stemmer Viggo i med sine klageråb.

Knus Elin

Tillykke med Knud - der er ikke noget som en smuk rød killing :hjertehop:

:inlove::hjerte:

En dejlig smuk rød kat… det kan ikke være bedre :wehuu::wehuu:han ser dejlig ud :hjerte::hjerte: håber i får gælde af hinanden :inlove::inlove:

Tak for roserne- Så fik jeg endelig min røde hankat som jeg har drømt om i årevis:-)

Du kan godt se, Helle han kan blive en glimrende rekrut i Tara’s enkatshær:rock: Hvad de to kunne udrette OG med Viggo som faldskærmselitedræberkat i bagpoten…den kat kan jo kravle op ad et nedløbsrør :uha:

Nååå han er lækker, dejlig misser… :hjerte:

Nøøj, hvor er han skøn og nuttet. Tillykke med det nye familiemedlem.
Der er nu noget specielt over de røde drenge. -lovelove
.

Mini Otto er kravlet ind under huden på os alle, men dog nok mest på Mogens. De to elsker bare hinanden. Bliver Knud utryg, så dur jeg bare ikke, næ man skal op til far Mogens og putte, så kan man til gengæld klare alt. Også at være flabet overfor Leopold-LOL-LOL

Knus Elin

Tillykke med den flotte røde Knud :hjerte:

Ja det er Mogens kat:-)

Han er en rigtig lille Nemo - det er sandt Brita - Tara ville knuselske ham og omvendt.

Viggo det skarn bed mig forresten i låret! Mens Knud angreb mine fødder - to mod en!

Der kan du se Helle…de ville være fortrindelige i Tara’s army.

:rock::rock: