Så kom kradsetræet, så mangler jeg bare katten

Så kom kradsetræet (mm.), så mangler jeg bare katten, som først kommer om nogle uger, kan snart ikke vente mere :smiley:
Men så fik ilderne lov at indvie det, og det var vist godkendt (tror de var overbevist om at det var til dem - men de må sikkert gerne låne det) :slight_smile:

Tada!

Det blev undersøgt!

Kan det spises?

Jeg vil IKKE ned i køjen

Jubii, nu er der adgang til vindueskarmen :smiley:

Undskyld billedkvali, men der var ikke så meget lys, og mit kamera ville ikke helt som jeg ville

Sikke nogle sjove billeder. Det med ilderen der strææææææækker sig fordi den ikke vil træde ned i det der bløde køje-noget… den er da for sjov! Og den der kigger i vindueskarmen <3

Nårh hvor er de fine :love2:
Ja kradsetræet også… :tihi:

…men ildere har jeg en svaghed for :hjerte:

Du ved godt om nogle måneder ser du ilderne hvæsse kløer :lol: Det opdagede jeg her den anden dag dawn faktisk gør “rigtigt” havde hørt lyden før men troede hun rykkede ting men nej hun hvæsser kløer på katte maner. Bliver dejligt med en kat i hjemmet :slight_smile:

Hvor gode er ildere egentlig til at klatre? De kan ikke trække kløerne ind vel… ?

De klatre overraskende godt har endda haft en der kunne kravle i træer:) Mine er overalt i mine gulv til loft træer

Et ilder-træ… Ja, så har vi set det med. :smiley: