Så kom Lady endelig

Så fik jeg Lady hjem igår :hjerte:
Og havde jo lovet at smide nogle billeder ind…

Hvor er det godt, at Lady Gaga også fik et nyt hjem. :ok:
Jeg tror hun er en god kat - held og lykke med hende. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;632093]Hvor er det godt, at Lady Gaga også fik et nyt hjem. :ok:
Jeg tror hun er en god kat - held og lykke med hende. :)[/QUOTE]

Trods jeg kun har haft hende siden igår,
kan jeg allerede nu bekræfte at hun er en rigtig god, dejlig og fjollet kat :slight_smile:
Hende er jeg rigtig glad for:hjerte: Og hun faldt utroligt hurtig til her der gik ikke 30min før hun begyndte at følge mig omkring i lejligheden og smide sig foran mig og ville nusses så det gik over alt forventning :juhu:

Har også lagt nogle billeder i mit album :slight_smile:

Tillykke endnu engang med smukke Lady, hvor er det godt at høre hun er faldet hurtigt til :wehuu:

Tak Isa :slight_smile: Ja det er dejligt at det gik så smertefrit :slight_smile:

:hjerte: Hun er bare jordens mest vidunderlige kat :hjerte:

Stort tillykke med at hun endelig er kommet hjem hos dig!!!

Hvor gammel er det hun er??

[QUOTE=Helene;633780]Stort tillykke med at hun endelig er kommet hjem hos dig!!!

Hvor gammel er det hun er??[/QUOTE]

Tak Helene :slight_smile: hun er fra den 1 maj 2010 så hun er 1 år og 2 måneder :slight_smile:

Jaaa, jeg mente nok det var der omkring:)

Sød ser hun i hvert fald ud!:hjerte:

Det er hun godt nok også, har fundet racen for mig :slight_smile: :hjerte:

Ja, jeg er altså også begejstret for racen og synes den passer fuldstændig til vores liv og færden. Tror aldrig jeg har haft så nemme og elskede katte i mit liv, og jeg synes også man kan mærke hvor meget det elsker én…det er faktisk lidt vildt!:slight_smile:

Ja det er helt vildt, det er jo nærmest ikke mig der nusser hende men hende der nusser mig :slight_smile: og man mærker næsten ikke hun er her, hun tonser ikke rundt som en tosse eller noget dog skal jeg lige vænne mig til at hun bare vælter rundt mellem mine ben når jeg går rundt i lejligheden :slight_smile: for det er hun ekspert i TACKLINGER hehe

Det gør min den yngste, Liam også. Romeo gør det ikke mere, men han er også blevet for stor…nu smider han sig bare på ryggen foran fødderne og lægger an til nussetur på maven. Men han smider sig til gengæld allevegne, foran komfuret midt i madlavningen, foran hoveddøren når man er på vej ud…eller ude på toilettet, bedst som man lige har sat sig:tihi:

Det gør Lady også:høhø: specielt hvis man er på vej ud af hoveddøren så vælter hun bare om på siden :tihi: som om du skal ingen vegne…

Ja, den er også obligatorisk her.

Og når jeg så går, så styrter han ind i stuen og sætter sig i vindueskarmen og glor efter mig…og så kan jeg se han sidder og mijaver GODT utilfreds.

  • engang i mellem kan man godt komme i tvivl om det er kat eller hund man har:tihi:
    Synes Ragdolls er som små hunde forklædt i kattekrop. De leger også gerne hundelege (med bold) osv.

Hehe :slight_smile: Hvor sjovt, ja det er utroligt som de minder om en hund, havde en gang en grand danois, synes Lady minder meget om ham i opførelsen, stor klodset fjollet og ualmindelig kælen, også den der med jeg kan godt lige klemme mig ind her, det er nu meget muntert. det er ihvertfald sikkert at der en dag godt må flytte en ragdoll mere ind her :slight_smile:

Sikke en dejlig tråd.!!

Tillykke med hende…hun ser fantastisk ud!!

[QUOTE=Sannela;634011]Sikke en dejlig tråd.!!

Tillykke med hende…hun ser fantastisk ud!![/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile: og hun er mindst ligeså fantastisk som hun ser ud :slight_smile:

Tillykke med hende, godt at hun fandt et hjem hos dig :slight_smile: