Så kom lille V til verden - en gyser

Åååh jamen hvor er det fjollet hun hedder “Kenneth” når man ser det på skrift…ha ha Og farmand der kaldes “kanindrengen” - stakkels lille V med de forældre :0))))

Stort TILLYKKE med Lille V :slight_smile: Må hun vokse sig stor og endnu dejligere :slight_smile:

Knus Gitte

Jeg er jo vant til at du kalder hende for Kenneth. Kanindrengen!!! jamen Camilla dog.

Tillykke med lille V :hjerte:. Håber den lille snart får sig en bror eller søster at vokse op med.

Tillykke med den lille V :blomst:

Tak tak…hun er jo blevet 3 uger (idag) og har spist sit første måltid fast føde.

Hun er FIIIIN, Camilla :hjerte: :hjerte:

Og meget tydeligt tabby :wink:

nårhhh hun er fiiiin…wow 3 uger og første måltid …det er da ret tidligt er det ikke ?..hmmmm måske jeg skulle prøve at give mine noget i morgen

hvad gav du lille V at spise ?

Nej altså Camilla :wehuu: hvor er hun altså bare for sød :hjerte:

og tillykke med at hun har spist fast føde … hvordan klarede hun det?:slight_smile:

[QUOTE=haneben;720897]nårhhh hun er fiiiin…wow 3 uger og første måltid …det er da ret tidligt er det ikke ?..hmmmm måske jeg skulle prøve at give mine noget i morgen

hvad gav du lille V at spise ?[/QUOTE]

Normalt er mine bimsebørn altid sultne ved 3 ugers alderen…men jeg havde nu ikke tænkt mit enebarn havde behovet forløbeligt. Men i morges da mormis fik en portion Rc mousse fik jeg noget på fingrene, og Lille V slikkede det lystigt at. Så mig ud og varme kmr og mose med lidt Rc Mousse. Hun har spist 2 portioner af teske idag.

[QUOTE=DK*DeLaCour;720890]Hun er FIIIIN, Camilla :hjerte: :hjerte:

Og meget tydeligt tabby ;)[/QUOTE]
Taaark foto er taget af min datter med mobilos…derfor ringe kvalitet.

sejt jeg lagerfører begge dele…det må jeg prøve at give dem i morgen…tusind tak

hun er godt nok hmmm massiv(tyk) eller snyder billedet :hjerte: Må vi ikke få flere billeder:thumbup:

Her lidt fotos - taget for 2 dage siden




ja hun mangler bestemt ikke noget…LOL…babyer må meget gerne være lidt runde om mavsen

Hun er altså super fin, Camilla… Lækker profil :hjerte:

Spændende hvad hun udvikler sig til :smiley:

Åhhhhh :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Årh hvor er hun bare sød og buttet på den helt nuttede måde :hjerte:

Altså med en mor der hedder Kenneth og en far der bliver kaldt for Kanindrengen…så er Pigen vel en Virgin :lol:

[QUOTE=MoMo;721338]Årh hvor er hun bare sød og buttet på den helt nuttede måde :hjerte:

Altså med en mor der hedder Kenneth og en far der bliver kaldt for Kanindrengen…så er Pigen vel en Virgin :lol:[/QUOTE]

HE HE…Vi havde truet med at hun ville komme til at hedde Vupti Pede, når nu de stakkels forældre har så frygtelige kaldenavne. ( ved ikke lige hvad der går galt for os herhjemme - gruer da for når vi om 2 uger får W kuldet…stakkels børn, hvad de kan risikere at blive kaldt )

:hjerte::hjerte::hjerte: tak for de nye billeder:love2: