Så kom misserne!

Så kom de endelig! Jeg har fået mine to katte. De kommer jo fra hvert sit sted, så jeg har været meget spændt på hvordan det kommer til at gå.
Anthon kom 20 min før Dallas, kom ind i min lejlighed, så sig omkring syntes det var helt ok og lagde sig i mit skød og spandt. Fløj dog væk da det bankede på døren og Dallas kom.
Siden da har de haft meget travlt med at se hinanden an og har i hvert fald ikke tid til at snakke med mig! :slight_smile:
Men indtil videre går det da nogenlunde, de er meget nysgerrige, men kommer ikke sådan helt tæt på hinanden.

Jeg har lige to hurtige billeder. Sgu ikke nemt at tage billeder af katte i konstant bevægelse! :tihi:

Anthon

Dallas

Tillykke med dem, de ser godtnok søde ud begge to :hjerte::hjerte:

Håber sammenføringen kommer til at gå let og smertefrit :kryds:

Hvor er de fine! Dem skal du nok få meget glæde af når de lige er faldet til :slight_smile:

Stort tillykke med dem :slight_smile:
Hvor er de fine, jeg håber at de snart er bedstevenner :smiley:

Stort tillykke med dem, hvor ser de dejlige ud :love2:
Håber sammenføringen går super, og at de bliver bedste venner :inlove:

Tak skal I ha :slight_smile:

Lige efter jeg havde postet indlægget blev jeg overfaldet af en stor hårbolle der syntes jeg skulle kæle med ham, det var rart, han har nemlig undgået mig lidt siden han kom :smiley:

Og bagefter gad han rent faktisk lægge sig så det var til at tage et billede af hans ansigt!

Beklager i øvrigt billedkvaliteten, men i løbet af sommeren er det lykkedes mig at smadre to mobiler og mit digitalkamera… jeg har bare ikke god elektronikkarma! :tihi:

Tillykke med dem - de ser dejlige ud :smiley:

Tillykke med de fine missebørn… :smiley: De skal nok blive glade, både for hinanden og dig :smiley:

:flag: tillykke med misserne :slight_smile: de ser dejlige ud begge to :slight_smile:

Held og lykke med dem :inlove:

Tillykke og held og lykke med dem:juhu:

De er fiiine:wehuu:

Tillykke med dine dejlige missere. :flag::flag:
De vil givetvis have let ved at tilpasse sig, da ingen af dem jo har krav på “territoriet” i forvejen. Og rigtig skønne ser de ud begge to. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;674441]Tillykke med dine dejlige missere. :flag::flag:
De vil givetvis have let ved at tilpasse sig, da ingen af dem jo har krav på “territoriet” i forvejen. Og rigtig skønne ser de ud begge to. :D[/QUOTE]

Der har indtil videre overhovedet ingen problemer været. Dallas ligger her ved siden af mig og puffer lidt til mig indimellem når han ikke lige synes jeg klør ham helhjertet nok, Anthon har været i ALLE kroge af lejligheden (endda halvvejs nede i en gulvvase, der måtte jeg lige hive ham op igen) :tihi:

Hvor ser de skønne ud, og tillykke med dem!!

Håber de bliver gode venner - det lyder jo i hvert fald allerede til, at de accepterer hinanden :slight_smile:

Iiiih glæder mig så meget til det bliver Tarzan, der skal præsenteres for sin “kommende lillebror”!

stort tillykke herfra:) hvor er de fine. jeg kender alt til det med at vente på at bo sammen med de skønne dyr, jeg overtager min lejlighed om 1 uge-14dage så om 3ugers tid for jeg mine basser hjem:wehuu:
Rikke

[QUOTE=Tine M;674531]Hvor ser de skønne ud, og tillykke med dem!!

Håber de bliver gode venner - det lyder jo i hvert fald allerede til, at de accepterer hinanden :slight_smile:

Iiiih glæder mig så meget til det bliver Tarzan, der skal præsenteres for sin “kommende lillebror”![/QUOTE]

Anthon er altså en del mere interesseret i Dallas end omvendt. Dallas har sovet den sidste time, men 4-5 gange har Anthon liiiiige været henne og slå lidt til hans hale eller snuse ham i ansigtet.
De spiste også vådfoder af samme tallerken tidligere her til aften, så man må sige at det går ganske udmærket :slight_smile:

Jeg har set lidt om at Tarzan snart får sig en lillebror…hvornår er det det sker? :slight_smile:

[QUOTE=nouredin;674533]stort tillykke herfra:) hvor er de fine. jeg kender alt til det med at vente på at bo sammen med de skønne dyr, jeg overtager min lejlighed om 1 uge-14dage så om 3ugers tid for jeg mine basser hjem:wehuu:
Rikke[/QUOTE]

Uuh hvor dejligt, der er jo ikke længe til så :smiley:

[QUOTE=Silotte;674541]Anthon er altså en del mere interesseret i Dallas end omvendt. Dallas har sovet den sidste time, men 4-5 gange har Anthon liiiiige været henne og slå lidt til hans hale eller snuse ham i ansigtet.
De spiste også vådfoder af samme tallerken tidligere her til aften, så man må sige at det går ganske udmærket :slight_smile:

Jeg har set lidt om at Tarzan snart får sig en lillebror…hvornår er det det sker? :)[/QUOTE]

Det vil jeg da betegne som langt bedre, end hvad man kunne have forventet (frygtet :slight_smile: ). Det er helt sikkert fornuftigt, at det ikke nåede at blive den enes territorie, inden nr. 2 ankom! :slight_smile:

Jaaaa…det er jo svært ikke at råbe op om, jeg glæder mig så meget! Lillebror ER udvalgt og forlængst gammel nok til at flytte hjemmefra…jeg går og venter på, min udlejer kommer hjem fra udlandet, så jeg kan få grønt lys fra ham - hvilket jeg stærkt regner med :slight_smile: Han kommer hjem i næste uge :slight_smile: :slight_smile:

Ih hvor det lyder som alletiders sammenføring! Og hvor er de søde! Hvor gamle er de?

Ja, det går så meget bedre end forventet. De har leget sammen hele natten (i min seng, suk) og da jeg kom hjem fra skole i dag lå de sammen oppe på mit klædeskab, det går jo fint - selvom jeg lige nåede at gå lidt i panik over at jeg ik ku finde dem, troede ikke de kunne komme derop :tihi:

De er lige omkring 1 år begge to :slight_smile: