[quote=Mona Jensen;121688]Jeg er jo altid en engel
Nu venter jeg bare…og venter …og venter…på den sne.
:snemand-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester
Eva hader jo sne…så jeg får sikkert et koldt glas vand. Kærlige tanker
Mona[/quote]
-engel-engel-engel
Mona… alt kommer til den der venter… og jeg er sikker på, at sneen også finder frem til dig.
Ja, Eva er en vaskeægte snehader - men hun er nu en ganske god værtinde - med et par katte, der ligger som pelskraver om halsen på dig efter ca. 5 minutter.
Nå det er derfor vi ingen sne har mere. Det er jer der har taget det, ØV:)
Det var så flot den anden dag, bare helt hvidt over det hele og så solskin, man blev i godt humør bare ved at kigge derud.
Knus Elin
[quote=Linda;121796]Her er der også et godt tykt lag sne, og det er bar´ dejligt!!
Vi er endda blevet lovet endnu mere i nat, så det er super duper. :)[/quote]
Jeg MÅ bare spørge - hvad er det, der er så dejligt ved et ordentlig lag sne?
:?:?:?:?
Det ser da meget pænt ud - men trafikalt er der sgutte noget at råbe hurra for.
Hmmm heller ingen sne her i Ålsgårde, det hele ser bare vådt ud…
MEN det er ok, der er ikke noget værre end at skulle på job i bil i sne…så pustttttttttttttttttttttttttt det puster vi det til sveriges land…
Med mindre man synes det er hyggeligt, at mange biler kører i grøften og må vente længe på at få hjælp.
For ikke at tale om, at der som regel følger isglatte veje i kølvandet, hvor en del trafikanter kører galt.
Nej, jeg kan med min bedste vilje ikke juble over store snemasser.
[/quote]
Arj altzå - det var skisme da en mærkelig kommentar - tror du selv, at vi der kan lide sne, går og gnider os i hænderne ved tanken om ulykker ??
:?:?
Sne er smukt, sne lyser op, sne hører nu engang vinteren til, sne er dejligt at gå i, sne er dejligt at lege i/med, sne gør børn og barnlige sjæle glade, sne og frost er sundt vejr, sne er bare regndråber med pels på, sne gør mig glad og jeg kan se, at jeg ikke er den eneste.